Nr 3 i april?
Glad i forumet
Hvordan har det gått på UL? Var det ikke i dag du skulle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt den gode følelsen;-)Ja da jeg er ei gammel kjerring
Jeg blir 38 år i år og spurte om jeg kunne få duotesten og fikk tilbud med en gang. Jeg blir nok å være rundt 12 uker ved UL! Når du var på UL så sjekket hun sikkert det hun kunne om nakkefolden uten å informere. Jeg tror de gjør slikt automatiskt og henviser videre til ekspertise hvis den er i grenseland eller for stor. Du kan sikkert slappe av og nyte graviditeten, så godt du kan. Håper det går bra med deg, selv om du er i en vanskelig situasjon.
Får du fulgt med på skolen?
baby2 skrev:Ja da jeg er ei gammel kjerring
Jeg blir 38 år i år og spurte om jeg kunne få duotesten og fikk tilbud med en gang. Jeg blir nok å være rundt 12 uker ved UL! Når du var på UL så sjekket hun sikkert det hun kunne om nakkefolden uten å informere. Jeg tror de gjør slikt automatiskt og henviser videre til ekspertise hvis den er i grenseland eller for stor. Du kan sikkert slappe av og nyte graviditeten, så godt du kan. Håper det går bra med deg, selv om du er i en vanskelig situasjon.
Får du fulgt med på skolen?
Jeg tror noen som utfører ultralyd vil prøve å se kjønnet etter uke 12, men det er langt fra sikkert at de ser riktig. Kjønnsorganene er fortsatt ganske like på den tiden, så vidt jeg har forstått =)Fru H skrev: