*Trylltryll*

Kopiert fra dagboka mi :-)

"Og i magen låg ett bedagelig foster å vinket til oss og låg med beina i kryss.
UL dama og vi lo godt da.
Alt såg fint ut:) Nakkefold var normalt, nok fostervann og hjerte slo som det skulle <3<3

Terminen stemte godt med den jeg tror selv, så alt i alt en vellykket UL :)

Og etterpå kunne jeg ikke dy meg, så shoppet litt babyklær <3 Artig <3"

Så koselig dag du har hatt. Litt misunnelig på at du har sett fosteret og ikke minst fått shoppet til babyenemoticon Nyt den gode følelsen;-)

Takk det skal jeg :-)
En befrielse å vite at alt ser normalt ut inni der :)

Skal du på tidlig ul også? Eller venter du til den ordinære?

Jeg har vært på en for 3 uker siden og skal på en når jeg er 12 +?. Jeg skal ta duotesten og tar blodprøver i morgen og får da time til UL. Da er det måling av nakkefold og nesebein som er det viktigste, men de sjekker alt. Mannen er mest spent på om vi klarer å se kjønnet allerede på neste UL, men jeg tror det ikke er synlig før etter uke 13. Vet du det???

Aha :) Du skal se det er mye som har skjedd siden sist du var. 

Er du over 38 siden du må ta duotest? Eller er det noe man kan ta uansett alder?

Jeg spurte ikke etter om hun kunne se etter det, men det fordi jeg ikke var mer enn 10+5 uker. 
Men hun som utførte UL sa at siden jeg var under 12 uker var det umulig å sjekke kjønnet. Så hadde jeg vert over 12 uker hadde hun nok gjort det. :)
I vertfall satt en pekepinn på hva hun trodde det kunne bli.

Lykke til på UL, håper alt er som det skal og jeg ser fram til oppdatering. :)

Ja da jeg er ei gammel kjerringJeg blir 38 år i år og spurte om jeg kunne få duotesten og fikk tilbud med en gang. Jeg blir nok å være rundt 12 uker ved UL! Når du var på UL så sjekket hun sikkert det hun kunne om nakkefolden uten å informere. Jeg tror de gjør slikt automatiskt og henviser videre til ekspertise hvis den er i grenseland eller for stor. Du kan sikkert slappe av og nyte graviditeten, så godt du kan. Håper det går bra med deg, selv om du er i en vanskelig situasjon.

Får du fulgt med på skolen? 

Jeg tror noen som utfører ultralyd vil prøve å se kjønnet etter uke 12, men det er langt fra sikkert at de ser riktig. Kjønnsorganene er fortsatt ganske like på den tiden, så vidt jeg har forstått =)

baby2 skrev:

Ja da jeg er ei gammel kjerringJeg blir 38 år i år og spurte om jeg kunne få duotesten og fikk tilbud med en gang. Jeg blir nok å være rundt 12 uker ved UL! Når du var på UL så sjekket hun sikkert det hun kunne om nakkefolden uten å informere. Jeg tror de gjør slikt automatiskt og henviser videre til ekspertise hvis den er i grenseland eller for stor. Du kan sikkert slappe av og nyte graviditeten, så godt du kan. Håper det går bra med deg, selv om du er i en vanskelig situasjon.

Får du fulgt med på skolen? 

Pff.. Gammel er du da ikke. :)
Det er flott at det finnes et slikt tilbud..

Hun sjekket nakkefoldet ja, og det såg helt normalt ut sa hun. 
Hun forklarte hvordan hun såg det osv.. 

Det går igrunn  greit. Prøver å slappe av det jeg kan, ikke stresse og kun tenke på andre ting.. Så velger jeg  å ta utfordringen når barnet kommer til verden. Eneste jeg skal gjøre er å kontakte en megler slik at jeg har det i bakhånd. 

Skolen går helt greit. Har en super klasselærer som støtter meg og hjelper meg det hun kan.
Så om det ikke blir verdens beste karakterer, så veit jeg at om jeg ikke gir opp så vil jeg bestå året. :)

Fru H skrev:
Jeg tror noen som utfører ultralyd vil prøve å se kjønnet etter uke 12, men det er langt fra sikkert at de ser riktig. Kjønnsorganene er fortsatt ganske like på den tiden, så vidt jeg har forstått =)

Sant det :)

Ville tatt det med en klype salt. :)

Back
Topp