Tryll

grattis...[:D]

Gratulere til storegutten [:)]

Gratulerer med tiårs dagen! [:D]

gratulerer m en tiåring i hus[:)]

Gratulerer med rund dag i huset!
...dere skal vel feire stort regner jeg med, for det får jo alle som blir 20, 30, 40 og 50 gjøre, og 10 er like så rundt som andre runde dager [;)] [8D] [:D]

tuusen takk dere, så koselig[:D][:)][:)][:)] ja han er stor gutt nå, akk å sukk,tiden flyr[:)]

ORIGINAL: Reinbue

GRATULERER!!
var du veldig ung da du fikk han?

jeg var 17[;)]

mener 18[:D][8D] altså jeg ble 18 i august å han kom i desember:)

ORIGINAL: Tryll

aaa... så du var 17, da du ble gravid altså! ble du ikke ferdig med videregående da? hvordan syns du det var å være så ung?

ORIGINAL: TePa

Gratulere til storegutten [:)]

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: Tryll

aaa... så du var 17, da du ble gravid altså! ble du ikke ferdig med videregående da? hvordan syns du det var å være så ung?

ja jeg var 17 da jeg ble gravid[;)] nei jeg hadde vært et år på folkehøgskole så kom jeg hjem så ble jeg gravid rett etter. veldig tøfft å være så ung. jeg bodde på en instutisjon som heter foreldre og barn eller mor og barn noen steder,drevet av barnevernet som en instans for å hjelpe unge mødre å barna deres,veiledning og råd på veien. der bodde jeg i 6mnder,tilbudet fikk jeg siden jeg allerede var under barnevernet da jeg ble gravid(bodde i beredskapshjem fra jeg var 16) kan ikke skryte nok over foreldre og barn, de var fantastiske! hadde ikke klart meg uten.

[:)] så ja. tøfft å være ung mor. kunne sikkert vært med på unge mødre hadde d vært d den gang[8D][:D]

Back
Topp