Trykkende hodepine

MiaDenPia

Elsker forumet
Ofte om ettermiddagen /kveldens I det siste (Før og) får jeg en intens trykkende hodepine, bak øre litt opp på begge sider og I bakhodet presser det på... kan også oppleve att talen blir forstyrret/berørt

Ibux flytende hjelper men ksn ikke Ga den ver dag, .

Sover normalt fra 0000 til 0630 og så 1 til 2 timer på dagen

Har Vært I en ulykke for mange år siden hvor jeg slohod9et

Men det har ñlø fått greit

Legen har tatttester men

Legen har ikke funnet noe galt? Har du tatt røntgen av hodet? Vært hos fysio for å sjekke om det er muskelrelatert?

Høres ut som stram nakkemuskler. Ville kontaktet en osteopat og fått sjekka nakken.
Sliter selv med hodepine til tider og da har det gitt seg når e har fått knekt opp nakken og massert stramme muskler.

Jeg ville dratt til legen når taleevnen er involvert. Talesenteret ligger jo fremme ved tinningen og pannen, mot venstre.
Hodepine kan høres ut som mye, men her hadde jeg tatt en telefon og bedt om å få komme inn til legen raskt.
Trenger ikke være noe alvorlig, men bedre med en sjekk for mye enn for lite.

Spenningshodepine eller migrene?

Ellers er jeg veldig trøtte om dagen , men har slitt med å sovne om natta I mange år; så tar sovetabletter som legen har sagt kan gi hangover... kan sove fra kl 0000 til 0800 også igjen fra 11 til 14 uten problem .....

Har Vært utsatt for en ulykke for mange år siden (ramlet på sykkel) legen mener att ulykken er medvirkende til mine taleproblemer (har ikke konstant problemer med talen men kommer av og til også forsvinner det igjen , varer I alt fra en kort stund til flere dager) legen mente att store fysiske påkjenninger kan Være den utløsende faktor , som f.eks når jeg blir veldig sliten

Legen har ikke funnet noe til nå , han mener att store fysiske påkjenninger kan Være medvirkende til plagene mrd ulykken I bunn

Back
Topp