Trykkende hodepine

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Har hatt den i to dager nå.
Føles som om jeg har skrike i flere timer. Trykker over øynene og i øynene.
Flere som har hatt det slik?
Er det denne typen som er normalt å ha når man er gravid???
paracet hjelper ikke. og ikke søvn heller [:'(]

Hørtes ut som om det kan være noe med bihulene... Ring legevakta og hør med de...

God bedring [:)]

Jeg gikk med slik hodepine i en uke!! ikke like kraftig hele tiden, men likevel nok til å bli sprø av...
er du forkjølet?  merket at saltvannsspray og kald klut over øynene hjalp litt..

Har vært litt små tett.. men ikke direkte forkjølelse.

Tungt og vondt....... [:o]

jeg har også trykkende hodepine om dagen, og tror det kan være været..

kanskje det er det på deg å?[8|]

Det kan jo somde andre sier være bihulene, man trenger ikke å føle seg helt tett for at det skal være det! Hodepine er jo heller ikke så unormalt i svangerskapet, så vann, saltvann, paracet og søvn kan kanskje hjelpe!

ORIGINAL: Maja81

Det kan jo somde andre sier være bihulene, man trenger ikke å føle seg helt tett for at det skal være det! Hodepine er jo heller ikke så unormalt i svangerskapet, så vann, saltvann, paracet og søvn kan kanskje hjelpe!

Vet at det er vanlig med hodepine i svangerskapet.
Har prøvd med vann, paracet og søvn.. men hjelper ikke.

er det så vondt at du ikke fungerer i hverdagen, ville jeg gått til legen og høre hva han/hun sier..   Men tror nok det har en sammenheng med graviditeten. Bihulene er mer utsatte også, så bruk saltvann! "løsnet opp" tett nese og mildnet hodepinen hos meg. 

Vil bare tipse om at pannehodepine er et av faresignalene ved svangerskapsforgiftning.. Har du sjekket blodtrykket og proteiner i det siste..??

Jeg ble alvorlig syk av sf, så jeg er litt føre var..

Ja.. rett før 17 mai skjekka jeg blodtrykke.. å det var helt fint.

Sånn hodepine har jeg hatt jevnt og trutt hele svangerskapet... Ikke funnet noe som hjelper, bare ta tida til hjelp[&:]

Drikk mye vann og ligg på et svalt mørkt rom... det lindrer godt[:)]
God bedring[:)]

Back
Topp