Trykkende følelse i underlivet?

Hegel

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Er det flere som har en type trykkende følelse i underlivet? [emoji53]

Hvor i underlivet tenker du? Inni eller utenpå? Har en trykkende følelse i livmoren og av og til på kjønnsleppene. Nesten som.. hmm.. hvordan si dette uten å støte noen? Eeh.. som om man skulle vært sprengkåt? Litt sånn spreng følelse på en måte. Kommer og går.

Haha! Akkurat sånn følelse ja! Har bare hatt murringer frem til nå, men det har trykket skikkelig på i dag..

Hvor i underlivet tenker du? Inni eller utenpå? Har en trykkende følelse i livmoren og av og til på kjønnsleppene. Nesten som.. hmm.. hvordan si dette uten å støte noen? Eeh.. som om man skulle vært sprengkåt? Litt sånn spreng følelse på en måte. Kommer og går.
Sånn har jeg det også :p

Så bra jeg ikke er alene med raritetene [emoji14] hadde det slik når jeg gikk gravid med sønnen min og, så jeg anser det som normalt i hvert fall :)

Føler nada der nede, utenom ekstra følsomhet under sex, og det er ikke å forakte [emoji23][emoji23]

Har hatt intens trykkende følelse i underlivet, som gikk over i skikkelig smerte etter noen dager. Ble kjempe bekymret og var sikkert på at noe var gale. I dag har jeg fått svar på hcg og den er mer enn høy nok og stigende. Så det er sikkert livmoren som virkelig tøyer :happy: fikk en forklaring på at mellom uke 5 og 12 kan denne trykkende følelsen kjennes i underlivet. Fra uke 12 er livmoren større og fått høyere plassering i bekkenet.

Har hatt intens trykkende følelse i underlivet, som gikk over i skikkelig smerte etter noen dager. Ble kjempe bekymret og var sikkert på at noe var gale. I dag har jeg fått svar på hcg og den er mer enn høy nok og stigende. Så det er sikkert livmoren som virkelig tøyer :happy: fikk en forklaring på at mellom uke 5 og 12 kan denne trykkende følelsen kjennes i underlivet. Fra uke 12 er livmoren større og fått høyere plassering i bekkenet.
Godt å vite hva som faktisk skjer! Skal til legen selv i morgen. Første gang. Så blir spennede! [emoji4]

Kjenner masse murringer og stikninger og diverse trykk. Også er det ofte ømt å sette seg, og det er ømt om ungene ikke er forsiktige om de skal legge seg oppå magen min

Back
Topp