1barnvilha2
Betatt av forumet
er der farlig å trykke på magen ? I går trykket jeg ganske hardt for å se om jeg kjente noe, men så ble jeg brått usikker på om det var farlig. Og jwg trykte ganske så hardt... kan jeg ha skadet fosteret ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det var veldig veldig hardt! Jeg gjorde det fordi noen sa at man kunne kjenne bevegelsene på den måten. Men da ble jeg plutselig redd og usikkerDet er ikke farlig, de er godt beskyttet i alt fostervannet. Bare vent til jordmor skal sjekke leie på babyen, eller måle symfysen, da blir det også hard trykking![]()
Ja skjønner at det kan gjøre deg usikker altså, jeg syns det gjør vondt når de holder på selv og måtte spørre da jordmor holdt på, men de ligger liksom inni en ballong med vann som beskytter dem godt mot det meste - spesielt når de er så små endaMen det var veldig veldig hardt! Jeg gjorde det fordi noen sa at man kunne kjenne bevegelsene på den måten. Men da ble jeg plutselig redd og usikker
Men det var veldig veldig hardt! Jeg gjorde det fordi noen sa at man kunne kjenne bevegelsene på den måten. Men da ble jeg plutselig redd og usikker
Du skader degselv leeeenge før du skader foster eller morkake. Ikke noe å uroe deg for.er der farlig å trykke på magen ? I går trykket jeg ganske hardt for å se om jeg kjente noe, men så ble jeg brått usikker på om det var farlig. Og jwg trykte ganske så hardt... kan jeg ha skadet fosteret ?