Trykke på magen

Mamma842

Forelsket i forumet
Kan det skade å trykke på magen..? Jeg har gjort det litt, og har fått respons med spark av og til, og plutselig i kveld kjente vi et ganske hardt punkt langt nede mot symfysen. Nesten som om jeg kjente en fot..? Synes det var litt ekkelt, så lurer på om det kan skade barnet vårt..

Tror ikke det nei,de er ganske godt beskytta. Mener min jordmor forrige gang trykket på magen for å få han til å flytte på seg for ul.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Bruker også å ligge å trykke på magen og har lurt på det samme :) får også spark tilbake som oftest :) hos meg konmer h*n helt opp i magen,kjennes ut som h*n ligger rett under huden,så kjennerbganake godt :)

Jeg har selv begynt med denne trykkinga etter at jeg var på ordinær ultralyd(dessverre klarer jeg enda ikke å kjenne noe særlig, er nok for tidlig siden jeg er førstegangs-2.trimester +morkaka er frampå:/). Jordmor lagde jordskjelv med den dere dingsen på magen min for å få junior til å strekke seg!:P Fikk sjokk først, drev å "disset" magen min sånn;P Men hun gjorde det ganske mye og egentlig temmelig hardt, så på tidspunktet vi er i nå(de er veldig godt polstra), tror jeg ikke det er farlig:)

så mye som jordmor herjet for å få jenta til å vise seg på ul, så tviler jeg på at litt trykking er skadelig :)

neeeeida. Ikke farlig snupp
Sitter å dytter på maven hver kveld vi. Sitter å "leker " med lille trille :D :D Er så morro atte :D

Med tanke på at de skal trykkes ut en trang fødselskanal og bli helt mosa stakkars, så kan vel ikke litt dulting skade vel! ;) Best å forberede dem litt på hva som er i vente :P

Når jeg var på Ul, så trykte jordmora veldig hardt med den dingsen for å kunne se han bedre, så jeg tror ikke det gjør noe skade nei. Dem er jo veldig godt beskyttet inni der da :)

Back
Topp