Trykke for hardt??

lissom

Forumet er livet
Noen som vet om det går an å trykke for hardt på magen?? Babyen tåler ganske mye og er godt polstra....Ikke sant??[8|] Jeg tar litt hardt i av og til for å få babyen til å sparke, men er litt redd for at det skal gjøre vondt for babyen?? Men jeg klarer jo ikke hardere enn at det begynner å bli vondt for meg selv, hvis dere skjønner??

Og så lurer jeg på... Morkaka mi ligger på framre vegg, det vil si nesten mellom magen og babyen, da... Har det noe å si for komplikasjoner i svangerskapet?? Fikk aldri spurt legen når jeg var der... Sist lå den på en måte over babyen...

Håper noen kan svare på disse spørsmålene!

Jeg tror det skal være veldig ubehagelig for deg før det er vondt for babyen. Jeg trykker hvertfall ivei for å finne min og for å vekke den. [;)]

Godt å høre at ikke det bare er meg som "mishandler" meg selv... hihi

Gubben er alltid bekymret for at jeg skal stikke babyen i øyet eller noe [8D] Men jeg tror nok den har det bra inni der [;)]

Hahaha, skal vel godt gjøres å treffe øyet, vil jeg si[:D][:D]

tihi! Ja tror ikke det er så stor fare for det liksom [8D]

Jeg har dunka masse i magen min jeg og men får drit kjeft av mannen [;)]
mener jeg mishandler henne [:D]

Høres ut som mannfolka våre er veldig redd for barna sine i hvertfall. Det er jo positivt. Jeg får beskjed om å være forsiktig jeg også. Tror ikke det medførrer noen komplikasjoner at morkaken er fremme på magen. Bare det at det blir vanskeligere for deg å kjenne barnets bevegelser.

Takk for svar alle!! Og spes mb for svar om morkaka. Håper du har rett! Foreløpig ligger babyen under morkaka likevel, så jeg kjenner den godt foreløpig![:)][:)]

jordmødrene trykker vel dere godt på magen og? Mi trykkte nå så inderleg men de er nå omgjett av vatn, så de skvette vel unna tenker eg!![;)]

Back
Topp