Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når jeg er på do/vært på do (tissa) eller forskjellige måter jeg sitter på, så merker jeg sånn ubehagelig trykk, nederste delen på magen. Noen flere som kjenner seg igjen?
Hei!
Jeg kjente det en dag, helt merkelig følelse. Men kan ikke si det var kjempeubehagelig, bare litt rart. Vet ikke hvs om evt utløste det, stress kanskje? Jeg gikk når det skjedde.
Er der på sidene? Jeg sliter mye med det, men er helt normalt. Scener osv som strekkes gjør vondt å sette seg/reise seg og bevege seg til sidene når man sitter..
Eg kjenner på noe som høres ganske likt ut. Vondt og det trykker når eg sitter på do. Kjenner det når eg hoster og. Virker liksom som at det kjem når eg slapper av i musklene. Spurte spesialisten eg går til og han kunne fortelle at det var kjeempe stramt på sidene på magen fordi livmora utvider seg, og i tillegg ligger tykktarmen under der igjen på den siden det er verst. Så er "normale" vondter. Betryggende å vite!!
Jeg har hatt sånn trykk nederst i magen men da viste det seg å være uvi som ble nyrebekkenbetennelse. Det var jo uke 6 da så da kunne det umulig være babyen men som legen min sa så er det vanskelig å skille mellom ulike smertene i en graviditet