Trykk/strekk ved toalettbesøk

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
De siste dagene har jeg fått et slags trykk eller strekk i livmorligamentene/livmoren mens jeg tisser og en stund etterpå! Skjønner jo at det skjer mye der nede nå, og at blæra og livmoren kanskje konkurrerer litt om plassen akkurat nå? Noen andre som har opplevd dette?
 
Samme her. Men kjenner det spesielt hvis jeg holder meg litt for lenge før jeg går på do.
 
Last edited:
Sikker på at ikke alle har uvi? :D Neida, har det også sånn, men vurderer å ta en uviprøve :)
 
Kjenner d innimellom.
 
Hadde det sånn for et par uker siden tror jeg. Gikk over for min del
 
Sikker på at ikke alle har uvi? :D Neida, har det også sånn, men vurderer å ta en uviprøve :)

Hehe, tanken på uvi har streifet meg! Men har ingen andre symptomer isåfall, og det er ikke vondt å tisse, det er akkurat som at muskelen rundt livmoren er i spenn på en måte. Burde kanskje sjekke uansett :)
 
Hehe, tanken på uvi har streifet meg! Men har ingen andre symptomer isåfall, og det er ikke vondt å tisse, det er akkurat som at muskelen rundt livmoren er i spenn på en måte. Burde kanskje sjekke uansett :)
Hehe, regner ikke med at vi er så mange som går med ubehandla uvi, så det er nok sikkert noe annet ja. Men er kanskje like greit å sjekke uansett ja, men jeg stresser ikke med det :)
 
Back
Topp