Trykk/pressfølelse i underlivet..?

Linsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Hei,

I går fikk jeg skikkelig trykkfølelse i underlivet..kjentes ut som noe presset hardt nedover. Kjentes litt ut som luftsmerter, men satt lengre ned enn vanlig.. Ble veldig bekymret for klarte ikke gå vanlig...måtte bøye meg fremover. La meg ned, og holdt meg hjemme fra jobb i dag. Går mye bedre nå, men har litt trykkfølelse nedentil fortsatt, samt en del stikkinger/murringer. Kan det være ligamentsmerter? Kan det være livmor utvider seg? Gikk nettopp inn i uke 10. Eller er det tidlig tegn på en SA? Kjenner jeg er litt bekymret..(ikke blødd noe mens dette har pågått) Noen som har opplevd noe liknenede? Kan føye til at jeg slet med treg mage i går/dag.. kan det ha noe med det å gjøre?

Jeg tror nok at hvis det skulle vært SA så hadde du kjent det :) da får du vondt. Bare slapp av så ordner det seg. Husk at kroppen går gjennom en enorm forandring, og vondter, press og stikkinger er en del av prosessen. Det kommer til å gå bra! :) skjønner du er urolig, er min første også. <3

Tror også at SA fortoner seg annerledes, iallefall har mine gjort det med påfølgende blødninger etter smerter. Det kan være luft eller det er livmoren som jobber på. Så fremt det forsvant igjen og du ikke blør så tror jeg det er ufarlig, men skjønner også godt at du blir bekymret.

Takk for svar! Lett å bli bekymra i disse tider :hungover: Vet jo ikke hva som er "vanlig" eller ikke..

Tror dette kommer til å gå helt bra. Er store forandringer som skjer inni oss nå, vi skaper jo et liv - utrolig fascinerende !

Jeg synes ihvertfall det høres uskyldig ut, så tror ikke du trenger å bekymre deg jeg❤️

Back
Topp