Trykk/press i livmor/eggstokk

KapteinFie

Flørter med forumet
Hei!
Vet det er for tidlig med graviditetssymptomer da jeg hadde eggløsning i går eller i forrigårs (bruker monitor), og ingenting har festet seg så fort. Men er det noen som har opplevd press/trykk/kramper i livmor som ikke gir seg siden samleie? Har aldri opplevd dette før, og har nå hatt dette i flere dager i strekk. Jeg merker sjeldent noe til el ellers, kanskje noen stikk eller små kramper, men aldri noen som ikke gir seg? Har en rar intuisjon, men vet det er umulig altså. Bare gøy å høre om noen har plutselig opplevd en veldig annerledes el, og hatt en følelse som har vist seg å stemme?

Som nevnt trenger ingen sure kommentarer på at det ikke er mulig. Da er ikke denne tråden rettet mot deg :laughing002

Da jeg ble gravid sist sa jeg til mannen min rett etter samleie «nå lagde vi sikkert en baby», også føltes det bare så riktig fra da av. :p
Helt sikkert tilfeldig, men allikevel artig.

Da jeg ble gravid sist sa jeg til mannen min rett etter samleie «nå lagde vi sikkert en baby», også føltes det bare så riktig fra da av. :p
Helt sikkert tilfeldig, men allikevel artig.
Så artig! Takk for deling:laughing002
Sa noe av det samme til mannen i dag, at om jeg får positiv test nå om 1-2 uker så husk denne samtalen. Det kan godt være tilfeldig her også, og bare en usedvanlig sterk eggløsning. Men er akkurat som noe «jobber egget nedover». Men er minst like sannsynlig jeg ler av meg selv om noen uker når mensen kommer, så vi får se!

Så artig! Takk for deling:laughing002
Sa noe av det samme til mannen i dag, at om jeg får positiv test nå om 1-2 uker så husk denne samtalen. Det kan godt være tilfeldig her også, og bare en usedvanlig sterk eggløsning. Men er akkurat som noe «jobber egget nedover». Men er minst like sannsynlig jeg ler av meg selv om noen uker når mensen kommer, så vi får se!
Uansett morsomt! Denne mnd føler jeg absolutt ingenting og føler meg skråsikker på at jeg ikke ble gravid. Kanskje man kan ha en slags intuisjon :p

Uansett morsomt! Denne mnd føler jeg absolutt ingenting og føler meg skråsikker på at jeg ikke ble gravid. Kanskje man kan ha en slags intuisjon :p
Føler man hører minst like ofte om de som ikke merker noen ting, og tror håpet er ute også plutselig positiv test! Blir spennende å finne ut etter hvert! Tvitvi :D

Føler man hører minst like ofte om de som ikke merker noen ting, og tror håpet er ute også plutselig positiv test! Blir spennende å finne ut etter hvert! Tvitvi :D
Ja, det er nok helt tilfeldig, men allikevel morsomt :p Lykke til :Heartred Du må oppdatere her om du er gravid denne syklusen eller ikke :D

Jeg har hatt kramper (ish) rundt eggstokkområdet på den ene siden i en ukes tid rundt EL etter at jeg sluttet på prevensjon. Har aldri vært sånn tidligere, men opplevd dette hver syklus etter p-pilleslutt (sluttet i januar). Ganske irriterende :wacky: Blir spennende å se om intuisjonen din har rett :love017

Jeg har hatt kramper (ish) rundt eggstokkområdet på den ene siden i en ukes tid rundt EL etter at jeg sluttet på prevensjon. Har aldri vært sånn tidligere, men opplevd dette hver syklus etter p-pilleslutt (sluttet i januar). Ganske irriterende :wacky: Blir spennende å se om intuisjonen din har rett :love017
Uff ja, jeg sluttet på prevensjon for ca. 2 år siden så ikke tilfelle her. Veldig spent selv om intuisjonen var rett, skal dog innrømme at den er litt mindre positiv nå for jeg tenker at det må jo være el sympt, men opplever samme symp enda og mer til. Så enten tuller kroppen noe vakent med meg, eller så er man bare uber bevisst og leter etter alt man kan. Uff disse dpo dagene frem til man kan teste går seeeeint :nailbiting:

Uff ja, jeg sluttet på prevensjon for ca. 2 år siden så ikke tilfelle her. Veldig spent selv om intuisjonen var rett, skal dog innrømme at den er litt mindre positiv nå for jeg tenker at det må jo være el sympt, men opplever samme symp enda og mer til. Så enten tuller kroppen noe vakent med meg, eller så er man bare uber bevisst og leter etter alt man kan. Uff disse dpo dagene frem til man kan teste går seeeeint :nailbiting:
Hvordan har det gått? Testet noe enda? :love017

Vedlegg

• IMG_4443.jpeg
    IMG_4443.jpeg
    641,3 KB · Visninger: 38
  • IMG_4446.jpeg
    IMG_4446.jpeg
    205,2 KB · Visninger: 38
Hatt samme følelse flere sykluser, prøvd i 2 år uten hell... flere ganger har jeg kjent på en klypende/stikkedne følelsen i livmora 2-4 dager etter eggløsning men aldri blitt gravid ☆håper intuisjonen stemmer og at det blir 2025 bebiser på oss prøvere!
For vår (gubben og meg) del så blir det ivf til høsten. Så nå skal sommern brukes på avkobling og bare kose oss ♡♡

Back
Topp