Trykk på filleryer...

alexine

Elsker forumet
Sitter å blar litt i Rom 1-2-3, og ser at de har trykket ord på fillrye der med tekstilmaling. Og det skal jeg såååå gjøre i morgen, etter en snartur på Panduro ;) Men, hva skal jeg skrive tro? Er på ei fillerye som skal ligge i gangen... Noen som har noen ideer???

Haha, herlig Trone

Sliter med å sette ord på ting jeg også... Ville holdt meg unna velkommen ol. kan jo hende man pluttselig vil ha rya et annet sted:P
Hva med Drøm, Smil, Hjemmekjær, Lykke, adressa deres, egentlig mye man kan skrive,  men kommer litt ann på hva slags hjem man har og om mn vil ha noe spesielt eller noe helt vanlig. Tenker du en tekst kanskje, ikke bare enkelt ord?
Akkurat nå (med tanke på nyhetsbilde) kan det jo passe seg å skrive "Spre om deg med kjærlighet" eller noe i den duren.

"Der det er hjerterom er det husrom"
"Tro, håp og kjærlighet"
:-)

Har tenkt litt mer på den der keep on walking ;) Du kan også ha en pil på den og så legger du den med pilen retning døra, hahah!!

*nok en kreativ tanke fra kveldsvakta* Hahaha!!!

Jeg aner egentlig ikke hva jeg vil ha! hehe... Skal ikke være lett, sitter nå her med fillerya mi og malinga jeg.. hehe... Men den keep on walking med pil vakke dum, jeg liker igrunn komiske ting veldig godt! hehehe...

Har et tips til jeg.....hva med å la barnet ditt sette malte fotavtrykk over matten:-)

Har et tips til jeg.....hva med å la barnet ditt sette fotavtrykk over matten:-)

Maler du bare rett på ryen?
Får vi se bilde ??

Hva med
Et paradis? hoppe-paradis altså..
Navnene til dere som bor der
Et vers fra en sang
Et sitat
"Everywhere is walking distance if you have the time."

"To solve a problem, walk around."

"Imagination is more important than knowledge."

"Gravitation is not responsible for people falling in love."

"Absence from those we love is self from self - a deadly banishment."