Trykk i hodet og trøtt

Vivi

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei dere

Jeg sliter med daglig trykk i hodet og føler meg fryktelig sliten. Uavhengig av om jeg får frisk luft, går på tur eller bare er hjemme. Jeg prøver å drikke nok vann og sover nok. Blodprøvene hos legen var også fine.
Er det flere som er plaget av dette? Kan det bare være en normal svangerskapsgreie? Det er så slitsomt og jeg får ikke gjort alt jeg gjerne skulle gjort når alt jeg vil er å hvile

Hei dere

Jeg sliter med daglig trykk i hodet og føler meg fryktelig sliten. Uavhengig av om jeg får frisk luft, går på tur eller bare er hjemme. Jeg prøver å drikke nok vann og sover nok. Blodprøvene hos legen var også fine.
Er det flere som er plaget av dette? Kan det bare være en normal svangerskapsgreie? Det er så slitsomt og jeg får ikke gjort alt jeg gjerne skulle gjort når alt jeg vil er å hvile
Er det lenge siden du sjekket blodtrykket?

Hei dere

Jeg har hatt det sånn i flere uker, blodtrykk ol er helt fint på meg. De kan ikke svare på hvorfor. Plagsomt er det også

Er det lenge siden du sjekket blodtrykket?
Takk for svar ❤️ Ja, det er litt lenge siden jeg fikk det sjekket, det var når jeg var hos jordmor ganske i starten av svangerskapet. Aldri hatt noe problemer med blodtrykk, men kanskje jeg burde fått det sjekket nå. Kan det evt tyde på høyt blodtrykk, eller lavt? Skal ikke til lege/ jordmor før i uke 24....nå er jeg i uke 19.

Jeg har hatt det sånn i flere uker, blodtrykk ol er helt fint på meg. De kan ikke svare på hvorfor. Plagsomt er det også
Uff, ja det er så plagsomt! Jeg bør kanskje sjekke blodtrykket mitt igjen...sjekket det sist 16. januar. Da var det helt fint....men kanskje det kan ha endret seg..

Jeg har også hatt det sånn siste uka +! Og dårlig matlyst og lite søvn.. I går ble jeg så dårlig at maten jeg fikk i meg kom opp.. fikk snakket med legen i dag og fikk en uke sykemelding og beskjed om å hvile og spise/drikke noe med sukker i små mengder gjennom hele dagen.. skal inn til legen neste uke.. er ganske vanlig med lavt blodtrykk når man er gravid, generelt er vel beste rådet mye vann og mat jevnlig.. god bedring! Jeg ble litt redd i går og det var godt å få snakke med legen i dag! Følte jeg kastet bort dyrebar tid, men flott det kunne gjøres på noen minutter over telefon!

Har selv en del vondt i hode for tiden, nesten hver dag.sjekket blodtrykket i dag, og der var fint. Så det kan være gravidrelatert bare ja. Men kan være lurt å sjekke med legen om det vedvarer i tilfelle

Har akkurat samme problemet. Har hatt hodepine og/eller trykk i hode i snart en uke. Begynner jo å tenke det kan være corona, men jeg tror ikke det. Føler med litt uggen, men ikke sånn mye. Sjekket blodtrykk idag hos jm, det var fint. Så jeg aner ikke. Men det er irriterende å ha sånn trykk i hode.

Har akkurat samme problemet. Har hatt hodepine og/eller trykk i hode i snart en uke. Begynner jo å tenke det kan være corona, men jeg tror ikke det. Føler med litt uggen, men ikke sånn mye. Sjekket blodtrykk idag hos jm, det var fint. Så jeg aner ikke. Men det er irriterende å ha sånn trykk i hode.
Jeg har også tenkt på corona...men nå har dette vart hos meg i over to uker, uten andre symptomer, så er nok ikke noe sammenheng her i allefall . Blir bare veldig sliten og lei av å kjenne på det

Jeg har også hatt det sånn siste uka +! Og dårlig matlyst og lite søvn.. I går ble jeg så dårlig at maten jeg fikk i meg kom opp.. fikk snakket med legen i dag og fikk en uke sykemelding og beskjed om å hvile og spise/drikke noe med sukker i små mengder gjennom hele dagen.. skal inn til legen neste uke.. er ganske vanlig med lavt blodtrykk når man er gravid, generelt er vel beste rådet mye vann og mat jevnlig.. god bedring! Jeg ble litt redd i går og det var godt å få snakke med legen i dag! Følte jeg kastet bort dyrebar tid, men flott det kunne gjøres på noen minutter over telefon!
Uff, det der hørtes ikke noe godt ut! Jeg har heldigvis god matlyst og sover godt...så for min del er det bare hodet som er en plage. Håper du blir bedre snart ❤️

Sånn er det her og (sniker med 15+0) - har vært sånn siden kvalmen osv gikk vekk rundt uke 12. Blodtrykk og stoffskifte er ok, har noe ymse jernlager men jobber med saken :)

Back
Topp