Trykk «der bak» :p

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Siste dagene har jeg kjent på et slags trykk der bak når jeg går av og til, og ofte når jeg tisser.

Er dette det som kalles nedpress?

Jeg opplever også et trykk "der bak" av og til, men samtidig opplever jeg nedpress på en annen måte. Så jeg er selv litt usikker på om begge deler går under nedpress eller hva det gjør :) ved "vanlig" nedpress så kommer det fort når jeg reiser meg eller går litt. Da føler jeg for å holde igjen magen litt, for det presser så nedentil ved åpning :p veldig vanskelig å forklare hva jeg mener :hilarious:

Jeg opplever også et trykk "der bak" av og til, men samtidig opplever jeg nedpress på en annen måte. Så jeg er selv litt usikker på om begge deler går under nedpress eller hva det gjør :) ved "vanlig" nedpress så kommer det fort når jeg reiser meg eller går litt. Da føler jeg for å holde igjen magen litt, for det presser så nedentil ved åpning :p veldig vanskelig å forklare hva jeg mener :hilarious:

Ja er spesielt når jeg er på do altså. Føles nesten ut som det kommer noe ut :p
Men tenker kanskje det er svak bekkenbunn?
Vet han har snudd seg siste uka. Så tenker det er derfor jeg føler det sånn.

Ja er spesielt når jeg er på do altså. Føles nesten ut som det kommer noe ut :p
Men tenker kanskje det er svak bekkenbunn?
Vet han har snudd seg siste uka. Så tenker det er derfor jeg føler det sånn.

Kanskje hemoroider som "popper" ut? Er jo ganske vanlig med hemoroider i svangerskap

Jeg er andregangs og har hatt det med jevne mellomrom siden sikkert uke 25 (uke 35 nå):)

Okay. Jeg er førstegangs:) kan vel være noe med stillinga på lillegutt da! Jeg får høre litt med jordmor på tirsdag! Hehe :)

Back
Topp