Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg opplever også et trykk "der bak" av og til, men samtidig opplever jeg nedpress på en annen måte. Så jeg er selv litt usikker på om begge deler går under nedpress eller hva det gjørved "vanlig" nedpress så kommer det fort når jeg reiser meg eller går litt. Da føler jeg for å holde igjen magen litt, for det presser så nedentil ved åpning
veldig vanskelig å forklare hva jeg mener
![]()
Ja er spesielt når jeg er på do altså. Føles nesten ut som det kommer noe ut
Men tenker kanskje det er svak bekkenbunn?
Vet han har snudd seg siste uka. Så tenker det er derfor jeg føler det sånn.
Kanskje hemoroider som "popper" ut? Er jo ganske vanlig med hemoroider i svangerskap
Kanskje hemoroider som "popper" ut? Er jo ganske vanlig med hemoroider i svangerskap
Enig her. Høres litt ut som hemoroider. Har det på samme måte og det er pga dette.
Da vil jeg tro at det er nedpress jaJa, men er ikke der. Det er i skjeden jeg kjenner det mest. Så derbak blir kanskje litt feil å si![]()
Da vil jeg tro at det er nedpress ja![]()
Jeg er andregangs og har hatt det med jevne mellomrom siden sikkert uke 25 (uke 35 nå)Vanlig å få det fra uke 30/31 da?![]()
Jeg er andregangs og har hatt det med jevne mellomrom siden sikkert uke 25 (uke 35 nå)![]()
Gjør detOkay. Jeg er førstegangskan vel være noe med stillinga på lillegutt da! Jeg får høre litt med jordmor på tirsdag! Hehe
![]()