Så kjekt! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
RFSU slår som regel ut mye senere enn andre tester. De er svake sammenlignet med andre tester lenge før de blir sterke etter min erfaring. Make sure er mye bedre Syns du har kjempefine streker og det er tydelig stigning! Så dette er veldig lovendeMannen var snill og kjørte for å kjøpe nye tester mens jeg dusjet. Leste om en dårlig batch fra make sure, så han måtte til og med finne den eneste boksen i hylla som ikke var fra den dårlige batchen
Det var som jeg håpet; dette er rfsu (rød) vs make sure (blå), dyppet i samme urin og til samme tid. Synes forskjellen er ganske stor her altså, og frykten letter
Ser tydelig økning! Ser veldig bra ut spør du megJeg tar ikke rfsu seriøst mer da de viste seg å være fryktelig usensitive, men siden jeg har tatt test med samme batch første dagen så tenkte jeg at det kunne vise en økning. Vil jo absolutt kalle dette økning på 2 dager!
Tuusen takk, det betyr så masse å høre det fra andre!Ser tydelig økning! Ser veldig bra ut spør du meg