Tryhard diaries (førstegangsprøver//gravid!)

Stod opp nå fordi jeg måtte tisse, tok test da jeg tenkte urinen var konsentrert. Begge testene ble skikkelig svake. Bør jeg bli bekymret? :confused: Er «bare» 4 timers urin og vanlig følsomhet på testene, og synes denne batchen/merket er tregt og ikke som jeg er vant med (rfsu test ofte strimmel, vanlig). Men det var streker der, bare hadde forventet økt styrke, ikke svakere… håper veldig at dette går bra :Heartpink Har for såvidt ikke hatt særlig sterkere med denne pakken, det var de to første testene (valmed vanlig + RFSU stav tidlig) som var sterkest. Håper det er grunnen og at jeg får sove igjen nå…

Her er samme type test i går vs. I natt. Trodde den var så svak siden den var så utvanna, men de er jo ikke akkurat mye sterkere i natt. Men håper det er grunnen, at testene bare er dårligere enn valmed… tok jo to i natt på samme urin, men den ene er jo sterkere enn den andre også. Uff, skulle ikke testet i natt og heller venta til i morgen tidlig, da har jeg lært det :laughing002

Vedlegg

• IMG_3348.jpeg
    IMG_3348.jpeg
    166,2 KB · Visninger: 17
  • IMG_3349.jpeg
    IMG_3349.jpeg
    170,6 KB · Visninger: 18
Da kom jeg meg gjennom natten, og fikk nesten nok søvn :laughing002 tankene gikk fra bekymring for SA til «herregud, jeg er gravid?!». RFSU-testene er helt like nå i morges, og eggløsningstesten er like positiv som den første. Jeg tror det er rfsu-testene som er veldig lite sensitive, og velger å ikke bekymre meg. Skal kjøpe andre tester som jeg håper gir samme utslag som de to ordentlige testene jeg tok, og at det blir stigning etterhvert. Vil at spiren skal sitte når den først er her :Heartpink

Mannen var snill og kjørte for å kjøpe nye tester mens jeg dusjet. Leste om en dårlig batch fra make sure, så han måtte til og med finne den eneste boksen i hylla som ikke var fra den dårlige batchen :laughing002
Det var som jeg håpet; dette er rfsu (rød) vs make sure (blå), dyppet i samme urin og til samme tid. Synes forskjellen er ganske stor her altså, og frykten letter :love017

Vedlegg

• IMG_3354.jpeg
    IMG_3354.jpeg
    313,8 KB · Visninger: 23
Gratulerer så mye :talk017:love017
Utrolig gøy med en så kjekk overraskelse :woot:

Edit: Nydelig make sure test! Viser helt klart at RFSU er en dritt-test ;)

Mannen var snill og kjørte for å kjøpe nye tester mens jeg dusjet. Leste om en dårlig batch fra make sure, så han måtte til og med finne den eneste boksen i hylla som ikke var fra den dårlige batchen :laughing002
Det var som jeg håpet; dette er rfsu (rød) vs make sure (blå), dyppet i samme urin og til samme tid. Synes forskjellen er ganske stor her altså, og frykten letter :love017
RFSU slår som regel ut mye senere enn andre tester. De er svake sammenlignet med andre tester lenge før de blir sterke etter min erfaring. Make sure er mye bedre :) Syns du har kjempefine streker og det er tydelig stigning! Så dette er veldig lovende :D

Uke 4+2

I dag har jeg hatt livets første dag på jobb som gravid :love017 Ble myyyye drikking og mange doturer! Ellers gikk det fint. Spent på testen i morgen tidlig, håper jeg får grei stigning etterhvert. Oktoberspiren må sitte!! :Heartpink Skal bestille tidlig ultralyd 12. februar, har bare ikke turt enda. Kanskje jeg tør i morgen. Lurer på hvor lenge puppene skal være såpass vonde, men jeg skal ikke klage hvis det er en frisk spire der inne. :Heartbigred

Uke 4+3
Synes testene mine virker så utrolig svake, og alt jeg søker opp av tester er mye sterkere enn mine :confused1 Vil så veldig at dette skal gå bra, men ser ikke noen stigning… Jeg drikker jo utrolig mye, men skal ikke morgenurinen være best? Forrige test er ikke tatt med morgenurin, og de første positive var heller ikke det.

Vedlegg

• IMG_3359.jpeg
    IMG_3359.jpeg
    167,8 KB · Visninger: 14
Tok på 2. urin nå uten å drikke, og den var sterkere med en gang. Tydeligvis ikke best for meg å teste på første urin da, kanskje fordi jeg drikker mye på kvelden/rett før jeg sovner. Det var jo godt, men synes fremdeles de er svake til å ha kommet så «langt». Uff, er ikke noe godt å bekymre seg kjenner jeg :confused1

Vedlegg

• IMG_3366.jpeg
    IMG_3366.jpeg
    99,1 KB · Visninger: 7
Jeg tar ikke rfsu seriøst mer da de viste seg å være fryktelig usensitive, men siden jeg har tatt test med samme batch første dagen så tenkte jeg at det kunne vise en økning. Vil jo absolutt kalle dette økning på 2 dager! :love017

Vedlegg

• IMG_3371.jpeg
    IMG_3371.jpeg
    266,1 KB · Visninger: 3
  • IMG_3374.jpeg
    IMG_3374.jpeg
    263,1 KB · Visninger: 3
Jaja, da er det offisielt, jeg er definitivt testegal, og mannen er allerede oppgitt :happy090 Opererer nå med 3 forskjellige tester, kjøpte en ny vanlig-strips fra normal. Den ser ut til å gi sterkest utslag hittil, og jeg sier meg egentlig fornøyd med at jeg kan konkludere med stigning på rfsu, + ikke så forferdelig svake tester på make sure og normal. Nå skal jeg teste med alle 3 først og fremst på 2. urin og se utviklingen. Når make sure og rfsu er tomt så kjøper jeg nok ikke nye av de, men fortsetter med de fra normal siden denne virket bra.

Vet at man ikke «skal» teste som en gal, men siden strekene ikke er sterke enda, så klarer jeg ikke å slappe av uten å sjekke, så jeg kommer til å stresse mer om jeg ikke tester :wacky:

Vedlegg

• IMG_3383.jpeg
    IMG_3383.jpeg
    322,3 KB · Visninger: 16
Jeg tar ikke rfsu seriøst mer da de viste seg å være fryktelig usensitive, men siden jeg har tatt test med samme batch første dagen så tenkte jeg at det kunne vise en økning. Vil jo absolutt kalle dette økning på 2 dager! :love017
Ser tydelig økning! Ser veldig bra ut spør du meg :D

Back
Topp