Trygghetssirkelen

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
Jeg har vært på COS-kurs. Tilbys gratis til alle i kommunen her, settes opp flere ganger i året. Dette er et kurs jeg helt ærlig mener alle foreldre har utbytte av, og burde tatt. Helt fantastisk, og jeg bruker det jeg lærte hver eneste dag. :)

Burde være obligatorisk for alle kommende foreldre/forelde å gå kurs i COS!

COS :Heartred
Anbefaler at folk først sjekker med kommunen om de tilbyr COS kurs. Er nok ikke så lett å bare lese seg opp på egenhånd :)

Bruker også mye COS på jobb, og tror virkelig at mange kunne hatt utbytte av det! Også de som ikke føler de har behov for det. Gjelder ikke bare for de familiene med store utfordringer! :)

Cos er et fantastisk kurs , som jeg anbefaler alle å gå på.. setter tankesettet på et helt annet spor , selv om mine barn var relativt store når jeg tok det. Burde være obligatorisk for foreldre og ta , eller ihvertfall et tilbud som alle får , jeg er veldig glad for at jeg tok det :)

Eg har tatt cos og. Dykk som jobber med barn, gjør det samme som skulen til ungene, tips foreldre om det på foreldremøte. Det er nok bedre enn å ta det på foreldresamtale, for nokon er følsomme for dette. I Bergen har familieveiledning startet dette, ingen henvisning, foreldre tar kontakt med det som er eit lavterskeltilbud.

Det finnes mange fine bøker som omhandler tilknytning også, f.eks har Kari Killen skrevet mye om tilknytningsteorier. Har du den riktige og trygge tilknytningen til barnet ditt vil mye av det som kommer frem i tilknytningsisrkelen komme helt naturlig.

Det finnes mange fine bøker som omhandler tilknytning også, f.eks har Kari Killen skrevet mye om tilknytningsteorier. Har du den riktige og trygge tilknytningen til barnet ditt vil mye av det som kommer frem i tilknytningsisrkelen komme helt naturlig.

Akkurat det samme tenker jeg

Back
Topp