Trygge barnehager - noen som kjenner?

lenemor

Forumet er livet
Er det noen her inne som kjenner til organisasjonen/stiftelsen Trygge barnehager? Noen som har barn i en, jobber i en, eller kjenner itl noen som skal gå inn i eller ut av samarbeid med dem?

nei, jeg lurer på hvordan betingelsene til de ansatte er, hvor flinke de er å bruke pedagoger og ikke bare ufaglærte, om de "kutter hjørner" for å spare penger på noen som helst måte. Jeg lurer i bunn og grunn på hvordan de kan tjene penger på å kjøpe opp barnehager over hele norge og ikke la det gå ut over betingelsene disse barnehagene har fra før

ORIGINAL: lenemor

nei, jeg lurer på hvordan betingelsene til de ansatte er, hvor flinke de er å bruke pedagoger og ikke bare ufaglærte, om de "kutter hjørner" for å spare penger på noen som helst måte. Jeg lurer i bunn og grunn på hvordan de kan tjene penger på å kjøpe opp barnehager over hele norge og ikke la det gå ut over betingelsene disse barnehagene har fra før

De tjener vel penger på samme måte som kommunale barnehager gjør..?

[:D][:D]

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: lenemor

De tjener vel penger på samme måte som kommunale barnehager gjør..?

[:D][:D]

ja, men kommunale barnehager skal ikke tjene seg "rike" på barnehagene. Hva er motivasjonen for å kjøpe opp en stor mengde med barnehager rundt i norges land, det må jo være for å tjene mer tenker jeg...

Takk for gode svar forresten, superberta - det satt jeg stor pris på.

Trygge barnehager tjener forresten gode penger på barnehagene sine - i 2007 satt de igjen med over 40 millioner etter skatt

Back
Topp