Trygg med babyverden

baby 79

Betatt av forumet
Jeg har lest litt på barnimagen.com, fra uke til uke... Jeg synes det står så annerledes der, og så lite om selve fosteret...
Synes du skriver så "uproffesjonelt" der.. Er det noen andre som føler det slik?

Nei, det er nok her på babyverden jeg føler meg mest komfortabel må jeg si..
Her er det trygg og god informasjon, og ordntlige brukere på forum..
Blir helt sjokka når jeg har lest forum på de andre nettsidene..

Noen som er enig- uenig med meg ??

Klem

For å si det rett ut så har jeg vært innom der, men likte meg ikke der i det hele tatt.
Synes det er veldig rortete opplegg og mange frekke folk!!

Har ikke vært innom andre forum.
Sambo sier jeg er blitt avhengig av dette... [8|]

Baby79
Jeg er helt enig med deg der, denne er og blir best. [:D]

Jeg lurer på hva de andre nettestedene heter jeg? Har vært på barnimagen, andre?

Har ikke vært på noen andre forum jeg heller, men har hørt mye negativt fra andre.

Jeg trives veldig godt her, og kommer til å fortsette å være her, det er så koselige mennesker her[:)]

Og jeg synes den siden hvor det står om fosteret uke for uke her er veldig fin[:)]

ORIGINAL: Pastella

Jeg lurer på hva de andre nettestedene heter jeg? Har vært på barnimagen, andre?

Snartmamma.no vet i hvert fall jeg om.... Men syns det er best her inne[;)]

Mammanett.no er også et forum med en del informasjonssider til.

Barnimagen.no er jeg helt enig i at er litt rotete og det er mange ikke så hyggelig tråder/svar på forumene.

I tillegg til babyverden så er jeg innom snartmamma.com og mammanett.no innimellom. Synes de sidene også er ok. Jeg har ikke sett så mange krasse tilbakemeldinger på spørsmål der heller.

hei
du har helt rett. Trodde jeg var alene som følte sånn. Det er mye bedre info har på babyverden og forum er mer hyggelig.[;)]

enig med deg, baby 79[;)]

Back
Topp