trygdeytelser til alene mødre

lille olle bolle

Glad i forumet
hva mottar man egentlig som alene mor...???
overgangstønad,barnebidrag,1 ekstra barnetrygd,og får man egentlig småbarnstillegg når man har barna i barnehage?

lurer på masse,så hadde vert fint om noen alenemødre kunne svart så utfyllende på hva man får og hvor mye det er..og hvordan man går frem på nav[:)][:)]

ligger masse tråder og god info i topptråden på alenemorforumet[:)]

Gå på alenemor/far forumet så kan du lese alt du lurer på der [;)]

Vet ikke noe om småbarnstilleg, men jeg får det du nevner + bostøtte og så får jeg rehabiliteringspenger i tillegg siden jeg er syk.. (Har redusert overgangsstønad siden jeg får rehabpenger)
Får utbetalt rundt 19 000 i mnd (men mulig jeg skal ha litt mer siden jeg har glemt å skifte skatteklasse)

ORIGINAL: Jantala

Vet ikke noe om småbarnstilleg, men jeg får det du nevner + bostøtte og så får jeg rehabiliteringspenger i tillegg siden jeg er syk.. (Har redusert overgangsstønad siden jeg får rehabpenger)
Får utbetalt rundt 19 000 i mnd (men mulig jeg skal ha litt mer siden jeg har glemt å skifte skatteklasse)

hvor mye får du da i barnebidrag??[:)]
takk for at du svarte[:D]

ORIGINAL: lille olle bolle

ORIGINAL: Jantala

hvor mye får du da i barnebidrag??[:)]
takk for at du svarte[:D]

Det glemte jeg! Jeg får ikke barnebidrag. vi har bare funnet en ordning oss imellom.

Back
Topp