Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: menga
et par jeg kjenner har ikke fått bhg.plass og skal nå flytte fra hverandre på papiret slik at hun skal få stønader som alenemor. slik at de kan opprettholde "livsstilen" sin. (ikke lett å få dagmamma der de bor)
de vil klare seg ,men ikke noe særlig ekstra...
jeg synes det er helt forkastelig at de skal drive trygdesvindel for å få råd til å reise på dyre ferier etc. de stønadene er jo til for aleneforeldre og ikke par som vil ha mer penger.
Jeg er selv samboer og har ikke bhg plass til minste men aldri om vi hadde gjort noe sånn, vi avstår heller fra dyre ferier, merkeklær etc....
hva mener dere?
ORIGINAL: Karla
ORIGINAL: susidusi
Er synn at noen må gjøre slik for å klare seg økonomisk.
Var vell ikke bare snakk om å klare seg? men for å ha råd til å dra på ferier og slikt!
ORIGINAL: susidusi
ORIGINAL: Sara Emilie's mamma
Syns ikke sånt er riktig...
Hadde aldri klart å gjøre sånt...
De kan jo komme å sjekke da... Litt kjipt å bli oppdaga da, må jo betale tilbake det de har fått for mye vel...
Må ikke bare betale for tilbake men i fegsel også[&:]
om dette er tilfellet så kan du anonymt vasle om dette til trygdeetaten! jeg liker IKKE folk som svindler på den måten - da blir det missbrukt og kan senere føre til at pengene forsvinner for aleneforeldre...
hadde jeg ant noe om dette - så hadde jeg sladdra!!
den type utnytting liker jeg ikke da det går ut over andre aleneforeldre som VIRKELIG ER DET!!!
ORIGINAL: Mrs.Black
hadde heller ikke gjort det jeg altså..
synes det er litt tett gjort..
ORIGINAL: *lille bv engel*enig
tenk på de som virkelig trenger pengene til mat og livsopphold.....det blir jo mindre til dem.. og de har jo ikke råd til ferie uansett hvor billig den er....
nei har ikke sansen for svindel, hadde sent et anonymt tips til trygde etaten