Trygdekontoret

Eli81

Glad i forumet
Har noen av dere fått penger fra trygdekontoret denne mnd? eller får dere fra arb.iver? Jeg skulle få 50 % fra arb.giver, og resterende fra trygdekontoret. Og slik jeg har forstått det, skal det utbetales fra trygdekontoret siste virkedg i mnd, men jeg har end ikke fått noe jeg...

Jeg fikk fra Trygdekontoret de 80% av deltidsjobben den 23 juni, mens heltidsjobb pengene var ikke å se. Ringte i dag og purret, og det viste seg at de hadde sendt de til arbeidsgiver. Men de skulle rette det opp snarest!

hmm jeg er fryktelig spent på åssen det blir med trygdekontoret, hvor mye jeg får etc... skal jo få både litt fra tr.kontoret (deltidsjobb) og lånekassen (ferdig student, men utsatte siste eksamen). Håper ikke det blir no surr med utbetaling osv!!!  [&:]

Joda, jeg fikk første utbetaling nå i forrige uke. Men det var bare så vidt for da vi var innom med fødselsattesten viste det seg at de hadde rota bort papirene mine. Men heldigvis kom de til rette igjen. Tror det er fast utbetalingsdato den 20. her...

ORIGINAL: BabyMama

Joda, jeg fikk første utbetaling nå i forrige uke. Men det var bare så vidt for da vi var innom med fødselsattesten viste det seg at de hadde rota bort papirene mine. Men heldigvis kom de til rette igjen. Tror det er fast utbetalingsdato den 20. her...

det er ikke første gang di klarer å rote bort papirene til folk[:@]er dritt lei hele trygdekontoret og deres dårlige kundebehandling og mangel på kunnskap.(iallefall her)[:'(]

Virker slom et almennt problem i norges land... itte no service og bare rot!

ORIGINAL: Irene30

Virker slom et almennt problem i norges land... itte no service og bare rot!

fikk heller ikke noe penger av trygdekontoret, har fått brev at  jeg skulle få pengene den 30, men sef kom det ingen ting, så da blir det å ringe igjen og klage da...[:@]

jeg fikk første betaling derifra på mandagen...
er heldigvis ikke treig her..

Back
Topp