Truser

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Noen som har gode store truser å anbefale til etter fødsel?[emoji3] skal ha ks så de må være litt oppover magen[emoji39]

Jeg skal også ha ks.
Har ikke fått noe beskjed om det. Men det er jo ganske logisk å unngå trusekant rett i såret.
Jeg får ta en tur på shopping.

Jeg liker forresten HM sine tre pakker med bomull. Flere modeller og farger.
Kjøper kun de i lowcut, så jeg kjøper nok samme typen med med høy kant da :)

Sloggi sine maxi comfort er utrolig behagelige, men har fasong som ordentlige bestemortruser [emoji23]

Mammatruser fra Lindex :) har måttet ty til de nå i graviditeten, utrolig behagelig :)

Forige fødsel endte i akutt ks, og jeg måtte sende mamma ut på handling etter noen behaglige truser[emoji23] hun kjøpte noen kjempe gode på kappahl! Myke og kanten på trusa er ikke borti ks arret[emoji846]

Anbefaler hold-in som holder mageflabben opp over såret

KappAhl har også mammatruser :-) vurdert å kjøpe de selv om at jeg mest sannsynlig ikke skal ha ks :-)

• Liker
Reactions: COR
Takk for tips damer[emoji3] Da blir det trusekjøp imorra[emoji28]

Jeg bruker HM sine med bred blondekant, men vet ikke helt hvordan de ville blitt med ks-arr.. De er iallefall veldig digge enda og jeg føler meg fin :)

Jeg bruker HM sine med bred blondekant, men vet ikke helt hvordan de ville blitt med ks-arr.. De er iallefall veldig digge enda og jeg føler meg fin :)

Har du et bilde av de?[emoji23]

Har du et bilde av de?[emoji23]

27bc5f6731aa2f590d8c9376a51bf37d.jpg

Beklager skrukker, de er nyvaska [emoji23] kommer i pakker på tre, i flere forskjellige ‘farger’ [emoji4]

27bc5f6731aa2f590d8c9376a51bf37d.jpg

Beklager skrukker, de er nyvaska [emoji23] kommer i pakker på tre, i flere forskjellige ‘farger’ [emoji4]

Oi de såg jo både fine og gode ut[emoji3] Må på truseshopping iMorgen ser jeg[emoji3][emoji1319]

Back
Topp