Truser!

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Hvilke truser har dere kjøpt/kommer til å bruke under renselsen? :P Der er jeg blank altså! Er slike boxere fra pierre robert / bjørn borg brukende? Eller kommer det til å bli gris? :P

Jeg har kjøpt store fine boksere fra Cubus, de er høye i livet også og plass til bind :)

Jeg kjøpte et par billige microfiberhipster på Europris faktisk, av den enkle grunn at de skal i søpla etterpå! Kjøpte de i xxl, bruker normalt m :P men de var skikkelig svære og gode med god plass til set som måtte være nødvendig og ganske høye i livet. Langt fra smashing, men praktisk :D

Til den verste renselsen kjøper jeg sånne sexy nettingtruser som vi får på sykehuset. Bare til å kaste dem i bosset etter vært da :)
Etter det verste blir det hipster fra Lindex ol.

Kari traa hipstere, litt dyre men de er så gode og holder formen godt :)

Jeg har noen ganske slitte sorte boksere liggende som jeg tenkte å bruke, de kan fint gå i søpla etterpå hvis de blir ødelagt.

Tror kanskje bare jeg fortsetter med mammatrusene fra Lindex første ukene etter fødsel også :)

Tenkte også å bruke mammatrusene fra Lindex en stund etterpå. De er jo så deilige ❤️

Kan si meg godt enige med dere! De blir brukt så lenge de klarer å holde bindet på plass:D

Er bare så redd at alle skal være skitne når vi reiser på sykehuset :p Lurer på om jeg må kjøpe en reservepakke ;)

Er bare så redd at alle skal være skitne når vi reiser på sykehuset :p Lurer på om jeg må kjøpe en reservepakke ;)
Jeg har endt opp med 9 stk (3 pakker) :o Absolutt ikke planlagt, men hadde bare en pakke når jeg endte på sykehuset i uke 27 så ble det ved en misforståelse kjøpt inn 2 pakket til meg. Helt greit nå i etterkant:p Jeg bruker bare vanlige truser (fra før graviditeten) til vanlig, men har ett lager med mammatruser som blir gode å ha etter fødsel:D

Back
Topp