Truser /stilongs

Majasl

Betatt av forumet
No når det er så kaldt kva type stilongs bruke de? Syns dei gravid strøpebuksene ikkje varmer såååå mye. OG truser? Som går over magen?

Eg er so varm at eg har ikkje brukt av det. Var -9 hin dagen og når eg var ute og gjekk med mamma klaga ho over kor kaldt det var mens eg gjekk med jakka åpa (den går ikkje igjen) og sa det var heilt passelig! Men har sett dei selger sånn høge gravidtruser på lindex! :)

Bruker ikke stiliongs eller strømpebukser. Aldri klart å ha det på, selv ikke med 20 blå som i dag. Å jeg liker helst de trusene som går under magen. Magen står så høyt at strikken klemmer på uansett hvor høyt opp jeg drar trusa å jeg klarer ikke at noe klemmer. Så her går jeg med lave truser å uten longs.

Jeg bruker også vanlig ullstilongs, også tar jeg overdel fra mannen [emoji14] Mannfolkull er liksom litt mer laget for kulemage enn dameull!

Funker fint med vanlig stillongs som jeg dytter under magen her :)

Bruker gravidstrømpebukser fra HM og synes de gjør jobben, men er ikke ut så mange minuttene av gangen da. Truser bruker jeg kun vanlig truser av.

Eg er so varm at eg har ikkje brukt av det. Var -9 hin dagen og når eg var ute og gjekk med mamma klaga ho over kor kaldt det var mens eg gjekk med jakka åpa (den går ikkje igjen) og sa det var heilt passelig! Men har sett dei selger sånn høge gravidtruser på lindex! :)
Sånn har jeg det også! Går med t-skjorte på jobb og alle andre klager over at det er kaldt inne :-P

Bruker ikke jeg heller. Drar lange overdeler over magen.
Lang jakke og varme sko holder foreløpig :happy:
Så satser vi på at det ikke blir kaldere enn det er nå.

Back
Topp