Truser i ukene etter fødsel

Hulda

Forelsket i forumet
Noen som har tips til noen truser som sitter bra og holder bra på store bind og som gjerne kan kastes når blødningene tar slutt..? Altså ikke for dyre truser, det gidder jeg ikke å ha for noe som kun skal brukes for en kort periode...!:p
 
Jeg kjøpte trepakninger med lamotetruser på kiwi, 117kr pakken. Trengte å opp en str allerede:p de er ikke tettsittende, men digger å gå med de, sitter fint og er fargerike. Kjøpte noen fra pierre robert på tilbud også.

Bind har jo tape som holder de på plass:)
 
Kjøpt 3-pakk på Lindex for 129. Store og gode.
 
Kjøpte en 3-pakk til en 100-lapp på Jula faktisk :p Er veldig gode på, men farga veeeeldig av i første vask! Kjøpte en str større enn jeg bruker vanligvis. Tror det blir flere av de, ja!
 
Jeg kan virkelig anbefale noen jeg fant på undertøy butikken Change. De finnes i alle mulige farger.
Når jeg kjøpte de var det tilbud - 3 for 150kr eller noe sånt.
God stretch i de og ganske høy i livet sånn at det er plass til store bind.

Jeg kjøpte de i en str større enn vanlig. Da satt de som et skudd:)
 
Jeg kjøpte noen hipstere på cubus, de pleier å være 3 for 2 tror jeg. Så kjøpte jeg bare en str større en hva jeg vanligvis bruker.
 
Sloggi,ja- ikke dumt!! Kjøpte du større str enn du vanligvis bruker?

Ja, men synes Sloggi er smale/små i størrelsen. Kunne sikker kjøpt enda større, kjøpte to ulike typer. Har ikke prøvde de da, men synes de ser små ut.
 
På spar kjøp får du et merke som heter scotty. 3 stk for ca 100 kr. Disse er supre! Er like sloggi, men er rimelige og sitter fint på og holder magen inne :)
 
For min del er hipstertrusene fra HM gull verdt :D Jeg har kjøpt i en strl. større enn hva jeg vanligvis bruker.
 
Tusen takk for mange gode tips...! Vært rundt i hele byen i dag og endte opp med en 3pk hipstere fra Kappahl! Så latterlig store ut på hengeren, men satt overskende bra og plass til store bind! :)
 
Stjel nettingtruser på sykehuset ;-)

Nettingstruse er jo det verste i verden!!
Får fullstendig neller av å ha det på. Med første turte jeg ikke ta den eller giga bleiene av før jordmødrene sa det etter 4. dagen:)

Denne gangen tok jeg den av etter noen få timer og byttet med vanlig truse og 2 nattbind. Freshness'en steg betraktelig!
 
Nettingstruse er jo det verste i verden!!
Får fullstendig neller av å ha det på. Med første turte jeg ikke ta den eller giga bleiene av før jordmødrene sa det etter 4. dagen:)

Denne gangen tok jeg den av etter noen få timer og byttet med vanlig truse og 2 nattbind. Freshness'en steg betraktelig!
Haha. Forstår hva du mener. Men de er praktiske :p Langt ifra freshe.
 
Nettingstruse er jo det verste i verden!!
Får fullstendig neller av å ha det på. Med første turte jeg ikke ta den eller giga bleiene av før jordmødrene sa det etter 4. dagen:)

Denne gangen tok jeg den av etter noen få timer og byttet med vanlig truse og 2 nattbind. Freshness'en steg betraktelig!

Haha!! Jeg ELSKET de fantastiske nettingtrusene! :p og de bindene kjennes jo ut som å sitte på en madrass!! :) sist hadde jeg med Pierre Robert og nattbind, men ble ikke brukt :) denne gangen tar jeg ikke med egne :D haha
 
Back
Topp