Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips har selv vurdert sloggi sine da jeg synes man får mindre "sopp-fasong" av deJeg har sverga til Sloggi invisible hipsters og shorts både i svangerskapene og etter fødsel alle gangene. Så myke og gode, ikke noe strikk som strammer og gir ingen "kanter".
Ingen som sjekka bagen min når eg reiste derfrå nappa med innlegg og bind også, frekk som eg er Komfort over sexyness, spesielt i vekene etter fødselKan man ta med seg disse trusene fra sykehuset? haha, de er jo rå gode men samtidig vanvittig turn-off. Bra mannen ikke skal down under med det første uansett
Tok med meg mange nettingtruser fra sykehuset. Skulle ønske man kunne kjøpe slike på apoteket!
Jeg ogStjal med meg ein drøss av dei nydelige nettingtrusene frå sjukehuset, vil ikkje sjå så fint ut uansett
Haha, spørs om jeg skal gjøre det selv og da men hvor lenge går man med store blødninger da? Husker jo ingenting fra nr 1. Tror ikke jeg blødde så masse heller.Ingen som sjekka bagen min når eg reiste derfrå nappa med innlegg og bind også, frekk som eg er Komfort over sexyness, spesielt i vekene etter fødsel
Det verste var vel overstått etter 1 veke trur eg. Har fortrengt akkurat den perioden, hadde vondt i alle retninger Men måtte gå med bind i minst 5 veker.Haha, spørs om jeg skal gjøre det selv og da men hvor lenge går man med store blødninger da? Husker jo ingenting fra nr 1. Tror ikke jeg blødde så masse heller.
Jeg håper for gudsskyld det ikke blir keisersnitt denne gangen. Derfor skal jeg settes igang. Men tror jeg kjøper inn noen truser som er 1-2 størrelser større som jeg kan bruke etter sykehustruseneJeg også anbefaler å ta med noen truser fra sykehuset. Veldig gode, veldig lite sjarmerende, men gjør susen. Og det beste, du kan kaste de rett i bosset etter bruk. Etter noen dager begynte jeg å bruke hipsters, litt gode i bomull. Syns det fungerte fint, men jeg hadde ikke keisersnitt.