Truser etter fødsel

babyliten

Forelsket i forumet
Er det noen dere anbefaler? Etter nr 1 måtte jeg kjøpe meg truser som var alt for store for jeg klarte ikke å ha press rundt keisersnitt såret. Dette er dog snart 7 år siden, så lurer på om dere har noen å anbefale? :)

Stjal med meg ein drøss av dei nydelige nettingtrusene frå sjukehuset, vil ikkje sjå så fint ut uansett :P

Jeg kommer også til å stjele med meg noen nettingsrtuser hjem! Makan til deilige truser skal man lete lenge etter:p

Sniker litt: Jeg brukte de fargerike boxerne man får kjøpt på Cubus. Er de som pleier å ligge ved kassen og som alltid er 3for2. De rommet en god del, er myke og stretchy og så strammer de ikke på livmoren etter fødselen:)

Tok med nettingtruser hjem fra sykehuset, disse brukte jeg i 8-10 dager før jeg begynte med vanlige truser. Kjøpte pakker med flere truser i på hm, myke og gode:)

Tok med meg mange nettingtruser fra sykehuset. Skulle ønske man kunne kjøpe slike på apoteket!

Kan man ta med seg disse trusene fra sykehuset? :p haha, de er jo rå gode men samtidig vanvittig turn-off. Bra mannen ikke skal down under med det første uansett :p

Brukte sist vanlige svarte truser fra HM. Funket utmerket.

Jeg har sverga til Sloggi invisible hipsters og shorts både i svangerskapene og etter fødsel alle gangene. Så myke og gode, ikke noe strikk som strammer og gir ingen "kanter".

Jeg har sverga til Sloggi invisible hipsters og shorts både i svangerskapene og etter fødsel alle gangene. Så myke og gode, ikke noe strikk som strammer og gir ingen "kanter".
Takk for tips :) har selv vurdert sloggi sine da jeg synes man får mindre "sopp-fasong" av de :p

Kan man ta med seg disse trusene fra sykehuset? :p haha, de er jo rå gode men samtidig vanvittig turn-off. Bra mannen ikke skal down under med det første uansett :p
Ingen som sjekka bagen min når eg reiste derfrå ;) nappa med innlegg og bind også, frekk som eg er :D Komfort over sexyness, spesielt i vekene etter fødsel ;)

Brukte pierre robert sine boxere sist gang. Men str L. Bruker S/M til vanlig. Syntes de var gode å ha på etter fødsel. Var heldig å fant utgåtte modeller til en lav pris :)

Ingen som sjekka bagen min når eg reiste derfrå ;) nappa med innlegg og bind også, frekk som eg er :D Komfort over sexyness, spesielt i vekene etter fødsel ;)
Haha, spørs om jeg skal gjøre det selv og da :p men hvor lenge går man med store blødninger da? Husker jo ingenting fra nr 1. Tror ikke jeg blødde så masse heller.

Haha, spørs om jeg skal gjøre det selv og da :p men hvor lenge går man med store blødninger da? Husker jo ingenting fra nr 1. Tror ikke jeg blødde så masse heller.
Det verste var vel overstått etter 1 veke trur eg. Har fortrengt akkurat den perioden, hadde vondt i alle retninger :P Men måtte gå med bind i minst 5 veker.

Jeg også anbefaler å ta med noen truser fra sykehuset. Veldig gode, veldig lite sjarmerende, men gjør susen. Og det beste, du kan kaste de rett i bosset etter bruk. Etter noen dager begynte jeg å bruke hipsters, litt gode i bomull. Syns det fungerte fint, men jeg hadde ikke keisersnitt.

Jeg også anbefaler å ta med noen truser fra sykehuset. Veldig gode, veldig lite sjarmerende, men gjør susen. Og det beste, du kan kaste de rett i bosset etter bruk. Etter noen dager begynte jeg å bruke hipsters, litt gode i bomull. Syns det fungerte fint, men jeg hadde ikke keisersnitt.
Jeg håper for gudsskyld det ikke blir keisersnitt denne gangen. Derfor skal jeg settes igang. Men tror jeg kjøper inn noen truser som er 1-2 størrelser større som jeg kan bruke etter sykehustrusene :p

Jeg sverger til vanlige, sorte bomullstruser i 5-pack fra H&M. De er myke og strammer ikke - så lenge man kjøper litt god størrelse. Også ser de pene og ordentlige ut i tillegg, og det er viktig for meg. Jeg må føle meg fresh hele veien. Forrige gang tok jeg av den fæle sykehus-trusa etter 1. natta - følte meg helt forferdelig med den! Og hadde ikke behov for den heller, fikk fint vanlige bind i mine egne truser uten å kjenne noe ubehag. Håper jeg kan gjøre det på samme måte denne gangen:)

Sniker fra august; Lindex har noen utrolig gode mammatruser 3pk. Går godt over magen og er veldig behagelige;)

Back
Topp