Truseproblematikk

• Trådstarter Trådstarter ?
  • Opprettet Opprettet

?

Andre møte med forumet
Hei hei alle sammen
Jeg har fått et problem som jeg lurer på om andre også har. Etterhvert som tiden går må man jo gå til innkjøp av nye truser. Men i den forbindelse merker jeg at jeg ikke "tåler" de lenger. Dvs. de trusene som er i "organic cotton"(95%) og elastan(5%). Jeg svetter de rett og slett ut. (beklager at dette blir litt intimt). I skrittet blir det så vått at det blir ubehagelig å ha på seg. Er det flere som har opplevd noe lignende? jeg er nå på jakt etter truser i 100% bomull, men finner ingenting. Bare denne "organic cotton". Noen som har noen tips til forhandlere, har tenkt meg en tur på Bogerud etterhvert. Beklager om dette ble litt vel intimt, men det er en ny erfaring for meg og jeg vil gjerne ha litt hjelp :)

Skulle gjerne ha hjulpet deg men nå kommer jeg ikke på noen som selger 100% bomull  Sloggi selger vel 95% bomull og 5% elastan, tror ikke det er origanic typen :) Jeg skal si ifra når jeg kommer over noen :)

Har egentlig aldri vokst ut av trusene mine da, de ligger jo under magen, så jeg bruker de samme hele tiden. Men det er vanlig å svette mer når man er gravid. Du kan jo prøve sånne truser man skal bruke når man trener. De er jo svettetransporterende. Pierre robert har noen iallefall. Ellers er luftige bukser greit, men kanskje litt vanskelig når det går mot høst og vinter.

Jeg kan også merke at jeg blir litt mer svett i skrittet for tiden, men har egentlig ikke tenkt så mye mer over det. hmmm..

Derimot så merker jeg at jeg vil ha truser som går langt opp på magen (skikkelig sexy-hehe) - så nå er det tid for å innhandle det også. Jeg har noen vanlige bokser-liknende fra før av som jeg kan dra opp litt, men jeg har ikke nok av de. Det henger vel sammen med at de vanlige trusene strammer akkurat der min lille ligger å koser seg nå. Det samme gjelder når jeg har bukser på meg, de strammer akkurat der lillen ligger - og derfor håller jeg opp buksene med å ha strikk i knapphullet isteden for å kneppe knappen (om enn jeg kan, men som sagt, da trykker det og føles ubehagelig). Etterhvert når magen blir større og jeg virkelig ikke kan bruke buksene mine lenger så skal jeg kjøpe gravidebukser (fra Boob tenkte jeg, jeg har hørt at de skal være av god kvalitet) - men jeg tenkte vente litt til med det, magen min er ikke så stor enda :-)

Back
Topp