truse/hipster/jenteboxer?

back to basic

Forumet er livet
VIP
hva synes dere er best?

jeg synes at hipster er utrolig godt å ha på no... det strammer ikke over blæren på samme måte som trusen/jenteboxeren...

Alltid lkt hipsterne...Sååå gode å ha på, men kjenner jeg må kjøpe mey nye...[:-]

jeg skal ut når gubbedubben kommer og kjøpe nye før vi skal kjøpe grillmat... (huske at vi ikke kan kjøpe noe av svin skal på grillmiddag med et vennepar av oss hvor hun ene ikke tåler svineprodukter)

jeg bruker hipsters eller string jeg... gått med string siden jeg var 12, og syntes det er helt jævelig og bruke noe annet hehe.... men prøver så godt jeg kan å gå med truser eller hipsters nå!

hipsters, boxere OG string går det i her! HAAATER at trusekanten vises utenfor bukser, så bruker string når jeg har på bukser hvor det kan syns...[;)]

Går stort sett i hipsters, men hender jeg velger en Bjørn borg eller string også.. Men string er sjeldent...

ORIGINAL: tone86

hipsters, boxere OG string går det i her! HAAATER at trusekanten vises utenfor bukser, så bruker string når jeg har på bukser hvor det kan syns...[;)]

Enig, men går stort sett i hipsters nå da[:)] Klarer ikke trange bukser nå, så[:D]

Går i alt, bortsett fra string jeg[8D] Veldig sjeldent jeg bruker det nå[8D]

Helst string, men både hipsters og boxer e digg og da[:)]
Liker ikke at ting krøller seg i buksen så da e minst mulig best[;)]

ORIGINAL: *MaCa*

Alltid lkt hipsterne...Sååå gode å ha på, men kjenner jeg må kjøpe mey nye...[:-]

enig[:)]

Har kun trange bukser så her går det alltid i g-streng truser, og alltid matchende bh[:)]

Her går det i string som regel alltid. Ein sjelden gang hipsters.

Hipster i 3-pack frå HM. Utruleg behagleg. Stringtrusene gjekk i boset for nokre år sidan, eg syns dei er fæle.

Hvor kan vi få kjøpt gode hipstere?[:)] Jeg må nok også gå til innkjøp av nye[:)] Går med string nå, men har merket de andre svangerskapene at jeg trenger å skifte dem ut etterhvert[8D][:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Hvor kan vi få kjøpt gode hipstere?[:)] Jeg må nok også gå til innkjøp av nye[:)] Går med string nå, men har merket de andre svangerskapene at jeg trenger å skifte dem ut etterhvert[8D][:)]

Har kjøpt mine på HM, og Pierre Robert har mange gode, de kjøper jeg på MENY[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Hipsters og boksere. Never string!

Ettersom string er utrolig uhygienisk, så sluttet jeg med det for sånn to år siden..
Nå går det i boxer eller hipster [:)]

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Går stort sett i hipsters, men hender jeg velger en Bjørn borg eller string også.. Men string er sjeldent...

Back
Topp