Trur jeg tør...

Moniq

Forumet er livet
Aprillykke 2016
å komme inn hit!
Veldig tidlig og veldig svak strek enda, kun 7 dpo! Men magefølelsen sier "gravid" - det var det første jeg tenkte da jeg våknet i morges :D

Blir spennende å se testen i morgen!

Har ei snuppa født i april, og går dette bra blir hun storesøster i september :)

ImageUploadedByBV Forum1482531474.448573.jpg
Ettermiddagens test :)

Håper det er en spire som sitter hele veien, og at jeg får følge dere videre <3
 
å komme inn hit!
Veldig tidlig og veldig svak strek enda, kun 7 dpo! Men magefølelsen sier "gravid" - det var det første jeg tenkte da jeg våknet i morges :D

Blir spennende å se testen i morgen!

Har ei snuppa født i april, og går dette bra blir hun storesøster i september :)

Vis vedlegget 212893
Ettermiddagens test :)

Håper det er en spire som sitter hele veien, og at jeg får følge dere videre <3

Ser strek ja!gratulerer :D
 
Gratulerer! Det er så spennende med de svake strekene :) Jeg også "visste" at jeg var gravid denne gangen - så selv om jeg fikk en del blendahvite tester i starten hadde jeg trua. Velkommen hit :)
 
Gratulerer! Det er så spennende med de svake strekene :) Jeg også "visste" at jeg var gravid denne gangen - så selv om jeg fikk en del blendahvite tester i starten hadde jeg trua. Velkommen hit :)

Ja er veldig spennende! :) så nå håper jeg bare at testen i morgen er mer tydelig så jeg virkelig tror på det :)
Men magefølelsen sier gravid og streken vises bedre i virkeligheten enn på bilde :)

Tusen takk :D
 
Sier forsiktig takk :) Håper virkelig de bare blir sterkere nå!

Har i alle fall HCG i kroppen siden jeg får strek på de tre - fire testene jeg har tatt så langt :)

Skal føre meg opp på terminlisten i morgen om testen er sterkere :)
 
Her var dagens test negativ, så vet ikke hva som skjer :p
 
Så kjedelig :/ Kanskje du skal prøve å ta den på kvelden?
Har prøvd det, var blenda igår kveld.
Men lurer rett og slett på om at kroppen er litt tullete etter pilleslutt at jeg hadde el igår. Med tanke på at el-testen var knallpositiv og teststreken kom før kontrollstreken på el-testen jeg tok på fredagen. Teststreken kom før kontrollstreken igår også, men ikke like sterk som på fredagen. Så har kanskje g-testene plukket opp noe av eggløsningsopplegget. ;p
Det samme skjedde når jeg hadde eggløsningen jeg ble gravid med jenta mi på. Fikk svak strek på g-testen men hadde eggløsning. ;p
La inn aksjer i natt, men tenker det sikkert var forseint. Meeeen kanskje det blir septemberbaby uansett bare i slutten av mnd ^^ haha
 
Har prøvd det, var blenda igår kveld.
Men lurer rett og slett på om at kroppen er litt tullete etter pilleslutt at jeg hadde el igår. Med tanke på at el-testen var knallpositiv og teststreken kom før kontrollstreken på el-testen jeg tok på fredagen. Teststreken kom før kontrollstreken igår også, men ikke like sterk som på fredagen. Så har kanskje g-testene plukket opp noe av eggløsningsopplegget. ;p
Det samme skjedde når jeg hadde eggløsningen jeg ble gravid med jenta mi på. Fikk svak strek på g-testen men hadde eggløsning. ;p
La inn aksjer i natt, men tenker det sikkert var forseint. Meeeen kanskje det blir septemberbaby uansett bare i slutten av mnd ^^ haha
Da roper jeg heia heia på at nattens hygge skal ha satt spor :D
 
Back
Topp