trur jeg sier velkommen til meg selv

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Testet i går (8 eller 9 dpo) og fikk en svak rosa test
Testet i dag (9 eller 10 dpo) , fortsatt svak men litt sterkere :) og kom litt tidligere..
Så blir å teste hver dag fremover... :)

Har trudd/vist at jeg var gravid siden onsdag i forrige uke, hadde bare DEN følelsen...
ÅÅåååå som jeg håper :) og gleder meg til månedene videre :)

Velkommen! :D Og gratulerer så mye! Jeg er overbevist om at juni må være den BESTE måneden å få baby :)

Har du bilde av testene? :)

Dette virker jo lovende for deg, grattis! Selv er jeg 11 eller12 dpo i dag, og har fryktelig lyst å teste, men vet ikke om jeg tør..har en følelse av å være gravid (har 2barn fra før), men er redd det er innbilning og at jeg blir skuffa..

Dette virker jo lovende for deg, grattis! Selv er jeg 11 eller12 dpo i dag, og har fryktelig lyst å teste, men vet ikke om jeg tør..har en følelse av å være gravid (har 2barn fra før), men er redd det er innbilning og at jeg blir skuffa..

Ja håper jo veldig at det ikke er skyggestreker eller noe annet :/

Ååå så spennende, hadde ikke klart å holde meg....så jeg ville ha rooopt ut at du skal teste :)

Ja håper jo veldig at det ikke er skyggestreker eller noe annet :/

Ååå så spennende, hadde ikke klart å holde meg....så jeg ville ha rooopt ut at du skal teste :)

Det går nok bra, du får ta ny test i morgen da;-) spørs om det blir test i morgen..kjedelig å måtte vente til morgenen da, kunne tenkt meg å tatt en i kveld;-)

hehe ja hadde vært enklere om det er det samme om testen taes morgen eller kveld :)
Gleder meg til å høre i morgen :)

hehe ja hadde vært enklere om det er det samme om testen taes morgen eller kveld :)
Gleder meg til å høre i morgen :)

Hehe, klarte ikke vente, måtte teste i ettermiddag:-) der dukket det opp en svaksvak strek så nå håper jeg på sterkere strek i morgen tidlig:-)

Hold oss oppdatert :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe, klarte ikke vente, måtte teste i ettermiddag:-) der dukket det opp en svaksvak strek så nå håper jeg på sterkere strek i morgen tidlig:-)

Oooowæææææ
Kanskje kanskje ;)
ta en i morra tidlig oxo, så håper jeg du kommer inn til oss ;)

Er i akkurat samme situasjon som deg jeg. Har 2 barn fra før. Men dette var ikke planlagt, så vet enda ikke helt om jeg håper på positiv test :O Men er den positiv så er sefølgelig den lille like velkommen som broren å søsteren var :) Lykke til

Back
Topp