trur jeg må slutte lesa

bebi

Elsker forumet
inne her fremover,alle føder jo!!blir såå missunnelig,for er sååå lei,men det er vi vel alle[8D][:)]sku ønske jeg kunne fått før tia den her gangen..men,men..

hehe husker det fra sist.. jeg ble gal av å være på forumet enda jeg hadde termin tidlig i mnd.. folk sneik i køen som bare det, og jeg ble heeelt sprø[;)]

denne gangen er jeg ikke lei enda.. jeg vil ikke føde[&:]

så kan godt holde seg inne minst 3 uker til.. (sier jeg nå..haha)

4 uker igjen i dag jeg...og det ser ut som hun trives godt der inne..ingen tegn til fødsel ennå.
Sååååååå du er ikke alene [:)]
Klem

Vi er nok alle mer eller mindre lei nå på slutten, men for å sette ting i perspektiv så er det ikke så gøy å gå rundt og være redd for å få en telefon fra sykehuset om at babyen må ut NÅ ellers kan det stå om livet[:(]

Anbefaler å prøve å nyte de siste dagene med spark og baby inni magen, den følelsen er spesiell! Og prøve å gjøre det så hyggelig en kan til tross for vondter, ubehag, trøtthet osv. Treffe venner om man kan, ordne med babytøy, lese en god bok, se en film, sove en time eller to når man trenger det. Snart har vi hendene fulle med bæsj, gråt og søvnmangel[:D]

Vi er mange her inne som enda ikke har født...får bare leve med det[:)] Jeg håper jo at snuppa melder snart sin ankomst, men skal ikke klage på formen min selv om jeg er fullgåtte 39 uker i morra.......Snart er d vår tur dere!!![:D]

ORIGINAL: frøkenL

ORIGINAL: bebi

inne her fremover,alle føder jo!!blir såå missunnelig,for er sååå lei,men det er vi vel alle[8D][:)]sku ønske jeg kunne fått før tia den her gangen..men,men..

Skjønna dæ gått....Gla på alle sine vægne..men åsså litt missunnelig [8D][:)]

samme her..men kan gått vente et par tre uker til jeg[:D] i allefall til han finner utgangen rette veien :P hehe

Ja...hjelpes. Og i natt virker det jo som om proppen har blitt dratt ut - spretter jo ut babyer som bare denn [8D]

Jeg er sååå klar til å få ham ut og kunne møte gutten min. Så bare venter på det som skal komme.

Hehe, ja er litt "farlig" å være her inne pga det.. Men må bare prøve å kose oss den siste tiden likevel.. Men jeg gleder meg så fryktelig, at jeg innimellom blir litt lei.. Men nå er det påske, den uka går hvertfall fort med familie og kos og diverse.. Så er det ikke mange ukene igjen for noen av oss, jeg har termin 21.april, så kan jo forstatt gå 5,5 uker, men det er jo likevel ikke sååå lenge igjen[:)]

ja det er helt utrolig, vi er ikke i April enda en gang:p hehe.. her går jeg nok i mange uker til:p blir spennende å se:) jeg har dager der jeg er dritt lei, og dager der jeg ikke er lei:) prøver og nyte tiden me magen og livet i den, og nyte snuppa så lenge det bare er hun:) hehe.. men ja når vi er en uke og to ut i April kommer jeg nok til å være ganske så lei:p selv om jeg forbereder meg på overtid!

Enig med deg.. hehe..
Har igjen 3 uker og 3 dager..
Å hadde vært godt å bli ferdig nå, alt står klart, så det er bare ventetiden igjen..[:)]

Back
Topp