Trur jammen

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
At eg har eggløsning no eller at mensen er på veg[:D][:D] Men eg er gjerne rar som blir glad då? [8D][8D]

haha, jeg håper det er leeeeenge til jeg får mensen igjen!! [:D]

Cripus: Det har eg ikkje hørt men.

Amaryllis: Ja er gjerne godt å sleppe bind osv men eg vil ha systemet i gang igjen eg [:D][:D]

ORIGINAL: Svartengel

Cripus: Det har eg ikkje hørt men.

Amaryllis: Ja er gjerne godt å sleppe bind osv men eg vil ha systemet i gang igjen eg [:D][:D]

Hehehe, sånn at du kan få flere?? [:D] Neida, vet jo at du må prate med legen først [:)] Men håper alt går bra. Om legen sier alt kommer til å bli bra og forholdene ligger til rette for det, hvor kjapt tror du at du blir gravid igjen?

Escuro: Så fort som overhodet mulig i grunn, eg er ikkje så ung lengre[8D] Og mannen nærme seg 34år også.

Er det veldig varierende hvor kjapt en får den igjen egentlig?? Håper egentlig det er en stund til jeg får den tilbake, slik at jeg kan utsette prevansjon planleggingen en stund... Aner jo ikke hva jeg skal begynne på... Og samtidig så er jeg litt stresset.. for vi brukte jo tre år på å bli gravid nå, og jeg blir jo ikke akkuratt yngre med årene (fyller 30 neste år, mannfolket 33) - men har jo og fått fødselsangst etter fødselen min[:(] så tørr jo ikke blir gravid igjen[:(]

Back
Topp