Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For hun har jo lagt ut ul bilde med dato og fødselsdatoen hennes på.... Og det skal vel godt gjøres av et troll..Skytten84 skrev:
Uff, herreguuud! Noen som spekulerer i om hu er ett troll? Noe så latterlig! La henne være i fred. Ikke noen enkel beslutning hu og hennes kjære har tatt. Kan ikke dømme noen uten og ha vært i den situasjonen! Aner ikke hva jeg selv hadde gjort om jeg hadde fått den beskjeden.mammatil2prinsesser skrev:
Jeg har ikke trudd det. Men var jo noe skravel om det siden hun skulle ha trillinger, så abort. Syns synd på a, men det er jo en risiko det når man har seg med muligheten for å bli gravid..Skytten84 skrev:
Jeg for min del bryr meg ikke noe særlig om hun er troll eller ikke. Det valget om å ta abort er hennes valg. Men skjønner meg ikke på den... Håper for hennes skyld at det ikke et valg hun kommer til angre på senere i livet hennes. Troll eller ikke!!!
Det var vel på generelt det var mye snakk om det var troll eller ikke... Som dermed resulterte med at mange skulle innom her og sjekke... Sånn er det dessverre her på BV...