trur ikke *09-12* er troll...

Skytten84

Glad i forumet
For hun har jo lagt ut ul bilde med dato og fødselsdatoen hennes på.... Og det skal vel godt gjøres av et troll..

hun er ABSOLUTT IKKE ett troll..har kjent henne siden barneskolen og hun er min beste venninne.. alt hun skriver er fakta.. og hun har det veldig tøft nå.. ikke gjør ting verre med og beskylde henne for å være ett troll!

Skytten84 skrev:
For hun har jo lagt ut ul bilde med dato og fødselsdatoen hennes på.... Og det skal vel godt gjøres av et troll..

Det er sant.. Så er nok enig med deg der..

Uff, herreguuud! Noen som spekulerer i om hu er ett troll? Noe så latterlig! La henne være i fred. Ikke noen enkel beslutning hu og hennes kjære har tatt. Kan ikke dømme noen uten og ha vært i den situasjonen! Aner ikke hva jeg selv hadde gjort om jeg hadde fått den beskjeden.

mammatil2prinsesser skrev:
Uff, herreguuud! Noen som spekulerer i om hu er ett troll? Noe så latterlig! La henne være i fred. Ikke noen enkel beslutning hu og hennes kjære har tatt. Kan ikke dømme noen uten og ha vært i den situasjonen! Aner ikke hva jeg selv hadde gjort om jeg hadde fått den beskjeden.

Kunne ikke vært mer enig!!

Jeg har vert medlem siden mars 06, og har opplevd mye av det med troll.. 
Nå er det jo ikke dagligdags med trillinger og en dag var det greit med trillinger så en annen dag blir det abort.. 
Det lyser liksom så "troll" lang vei.. Skjønner godt at folk begynner å spekulere!

Men når det er sagt! Vil ønske *09-12* lykke til og håper de finner ut av ting og tar det valg som er til de beste for dem..

Jeg har ikke trudd det. Men var jo noe skravel om det siden hun skulle ha trillinger, så abort. Syns synd på a, men det er jo en risiko det når man har seg med muligheten for å bli gravid..

Men en gang det kommer en historie litt utenom det "vanlige" så blir personene betraktet som troll?.. Det syns jeg er synd, det finnes mange skjebner her i verden!

Håper ikke hun bryr seg med å lese her inne nå - jeg hadde vertfall blitt såret om det var meg.. :/

Skytten84 skrev:
Jeg har ikke trudd det. Men var jo noe skravel om det siden hun skulle ha trillinger, så abort. Syns synd på a, men det er jo en risiko det når man har seg med muligheten for å bli gravid..

Jupp.. Er aldri garanti for å få bare en bebis... Men men....

For noen merkelige tanker da folkens, jeg også syntes d er galt å tenke at "så lenge jeg blir gravid med 1 inni magan er d greit" d er ett stort MEN her, kanskje d er noe som gjør at ho ikke er villig til å gå igjennom ett risikofyllt svangerskap.

Sjansen er jo stor for at trillinger blir premature, mange ting som kanskje skremmer ho og mannen, vi er ikke i den posisjon at vi skal dømme, men heller prøve å støtte.

Er ingen som er "troll" fordi man prøver å følge sine valg her i livet, enkelte ting kan man bare ikke klare.

På et sånt forum kommer det alltid til å være ytringsfrihet.
Og det må nesten alle vi tåle når vi lager innlegg her.

en trilling graviditet er ikke dagligdags, og kan gi større risiko og flere komplikasjoner enn en tvilling/enling graviditet.
jeg forstår hennes og kjærestens valg i å velgebort trillingene vs beholde...

tanker og følelser er også mye styrt av dagsform.
så en dag kan det være veldig greit med trillinger en annen er det ikke.

er ingen troll i de tankene...
så de av dere som mener folk som er ok med flerlinger en dag og for abort nestedag er troll, gå i dere selv. har tankene aldri ikke i et sekund en gang vært negativ i forhold til graviditeten?

beklager altså. har liten tro på at *09-12* er troll som mange av dere sikkert mener.
det er trossalt en større sjanse for at ting går gale med flere vs. en...

Det var inne på Generell hun ble antatt å være troll, hun hadde flere tråder der, en ble og flettet visstnok. Godt mulig hun er reell, men jeg syns det er rart å glede seg over en graviditet, så ta abort fordi det er flere( joa jeg kan se den faktisk) for så å lure på hvordan det er å sterilisere seg noen minutter senere.... Da er det ikke rart folk lurer, for det er ofte slik troll holder på, det skjer for mye på kort tid. Godt mulig hun bare er langt nede nå, hun skrev jo at hun slet med depresjoner sist, jeg håper bare for hennes del at hun ikke gjør noe hun kommer til å angre på, både når det gjelder abort og sterilisering.

det kan være ganske aktiv troll jakt her inne noen ganger, om hun er ett eller ikke har jeg ingen formening om.
men jeg må ærlig si at hvis jeg reiste på ul nå, og fant ut at vi ventet trillinger. da hadde jeg mått satt meg ned og gått mange lange runder med meg selv og finne ut hva vi skulle gjort.

vi ble gravide selv om vi brukte beskyttelse, en overraskelse som gjør at vi må lete etter nytt hus, kjøpe ny bil og som kommer til å gjøre hverdagen tøff økonomisk for oss siden jeg ikek har arbeid. men en skal vi klare, hadde det vært tre så hvet jeg ærlig talt ikke om vi hadde vært i stand til å ta vare på alle barna våre, for ikke å nevne at jeg er ikek sikker på om jeg hadde klart set psykisk.

man tar de valgene som er best for seg selv utifra den situasjonen man er i, også må alle andre mene det de vil.

Det var jo ikke kun pga trillinggraviditeten at hun ble tatt for å være troll, var mye annet hun skrev inne på generell samtidig som gjorde at noen nevnte det.

Romi skrev:
og et troll er hva for noe??

De bruker det utrykket hvis de tror noen bare driver å tuller.

Jeg for min del bryr meg ikke noe særlig om hun er troll eller ikke. Det valget om å ta abort er hennes valg. Men skjønner meg ikke på den... Håper for hennes skyld at det ikke et valg hun kommer til angre på senere i livet hennes. Troll eller ikke!!!

Det var vel på generelt det var mye snakk om det var troll eller ikke... Som dermed resulterte med at mange skulle innom her og sjekke... Sånn er det dessverre her på BV...

min mening er at hvis man velger å ta abort fordi antall babyer ikke passer inn i ens livssituasjon trenger man ikke offentliggjøre det på et babyforum hvor mange har spontanabortert flere ganger, noen sliter med å bli gravid og andre er endelig etterlengtet gravid. Babyforumet er fult av mennesker som er svært sårbare og det er unødvendig å legge inn en tråd med "avgjørelsen" de hadde tatt. Da kan man holde det for seg selv og slette sin profil i stillhet, og ikke søke støtte, anerkjennelse eller hva nå enn hun mente med å legge inn den kommentaren! Dette er ikke rette forum for støtte til provosert abort! ...med mindre barnet er dødelig sykt, da er man i en helt annen situasjon!

Back
Topp