trur eg har mistet.......................................

eelo

Blir kjent med forumet
eg var på do inatt for eg følte meg veldig tisse trengt.....
hadde ikke noe vondt i magen...men til min forskrekkelse så var det mye klumpete rødt blod i doskålen... kjendte jo ingenting, fikk ikke noe press eller noen ting.. trudde en merket noe ved abort...
er veldig redd for at eg har mistet...
var litt brunt blod i truse innlegget etterpå...
Men no 2 timer etterpå er det ingenting blod....
eg har ingen gravid symptomer lenger heller...

Men var på UL på fredag, det viste jo et foster med hjerterytme og en fin morkake, låg kanskje litt langt nede...

men er veldig bekymret no..........

Hmm! Hvor mye klompete blod var det i doskåla nå? Hvis du har sett hjertet dunke akkurat så trur jeg at det ville gjort vondt å miste når du er så langt på vei:)

Om du har morkaka liggende langt nede, kan dette gi blødninger...
Jeg hadde bestilt meg time til privat UL i morgen,for å få vite!
Krysser fingrene for at alt fortsatt er bra der inne! 

me var inne på ul¨på fredag og da var alt helt flott.....me fikk med oss masse bilder hjem også.... gledet meg over at alt såg bra ut....

så våkner eg opp til dette.....
på min egen bursdag...........

det var ganske mye i do.... men eg blør ikke noe no....
har ikke vondt heller...

FØLER MEG ABSOLUTT IKKE GRAVID!!!!!!!!

er bare veldig lei meg no......
sitter bare her og griner....
mannen min mener eg ikke har SA....pga eg ikke blør noe mer no....
han synest det er flaut visst eg må på sykehuset no for sjekk....
eg blei litt forbanna og sa at det treng du for F... meg ikke heller.......
er så lei.....................................

ingen som forstår noen ting.......

Uff, for en ufølsom mann!
Blås i han, selvsagt skal du til sykehuset og få en sjekk når du har hatt en blødning!! Ring legevakten/fødepol og be om å få komme inn til sjekk. Du skal ikke trenge og gå rundt i uvisshet.
Klem til deg, håper alt er ok. (sålenge du ikke har smerter, tror jeg ikke det er SA :) Jeg blødde ofte i forrige sv.skap, aldri noe galt)

eg har vore på legevakta....
ho mente det at visst det hadde vore en spontan abort så ville det vore med mye smerter,rier.... det hadde eg jo ikke... men hva var det da....får liksom ingen svar....
følte eg ikke blei tatt på alvor, der legen ikke klarte å holde seg alvorlig og begynte å le...
så eg kjendte eg blei litt sur.....
legen ringde til sykehuset, de kunne ikke ta meg inn no med engang, de måtte få se etterhvert når de fikk tid, så de fikk tlf mitt.....
like forvirret etter å ha vore på legevakten.....
føler meg bare ikke gravid lenger og føler det er ingen som tar meg på alvor........ HERREGUD HJELP!!!!!!!

huff da dette er ikje bra, håpe du får komme på sykehuse i løpet av dagen da , stakkars du:(

eg ringde til sykehuset no... for eg er lei av å gå å vente.........
vil ha et svar....ho på sykehuset visste jo selfølgelig ingenting...
ho virket jo helt fjern....
visste ikke at me sku ringe meg opp att engang... men ho fikk opp navnet mitt....
eg
 er så fortvila...går det an.... kan en ikke ta ting litt alvorligt........
blir så frustrert...... hjelp.....

kanskje eg overreagere no.... men eg blir så sinna ¨på folk som ikke kan få ut fingeren..

Så grusomt, jeg føler med deg, det er ingenting som er så frustrerende å ikke bli tatt på alvor. Håper du blir tatt inn til ul og at alt står bra til med den lille... Sender deg en stor varm klem.

Dette er 4.gangen jeg er gravid, hver gang har jeg blødd, to har endt i SA. Det er helt normalt å blø! Når du er så langt på vei ville det ha vært med smerter, og blødd mere! Jeg også mistet symptomene mine når jeg var 11/12 uker på vei, det er normalt! Ble stressa jeg også! Men, jeg er nesten helt sikker på at det er bra med deg! Psyken kan spille oss store puss! Prøv og senk skuldrene og ta inn til deg det som blir sagt, er ikke bra å bli så stresset! :) Grunnen til blødning kan være mye, lav morkake/morkaka forann/sex i går/idag/formen på livmora di, tynne blodkar som kan blø pga et nys/host. Mange grunner:)

Nå leste jeg de andre trådene dine, og ser du har vært inne på ul for to dager siden pga blødninger, da ville jeg virkelig senka skuldrene!! Ting er nok bra!

tusen tusen takk.............................. kjenner eg blir litt mer roligt av det og.......
men eg forstår ikke den blødningen...det var jo koalegert mørkt blod...... mye.........
det kan jo ikke bare vera noe lite noe.....
eg blør bare litt brunt nno da....
ikke noe mye... og ikke noe vondt i magen heller.....

eg håper at alt er ok og fint der inne......... men klare ikke helt å senke skuldrene mine...
men er ikke fosteret så passe stort no at du ville merket om det kom ut gjennom høno!!!

eg merket jo ingen ting det er jo det som er så rart.... eg er jo ikke så åpen at eg ikke kjenner noe... hehehehe......................

Jeg vil tippe at du nesten ville sett det i do, ikke at det var et foster, men en fosterpose eller noe mere enn bare koagulert blod for å være ærlig(og litt ekkel:P)!

det er litt ekkelt å skrive dette, men eg tok neven min nedi dette og da løyste blodet seg bare opp, det var ikke noe foster sekk eller noe som kunne minne på noe baby aktigt greie..... det var bare blod.....

No skal eg forklare det koss det såg ut, når du har mensen, så kjem det jo av og til ut klumper med masse koalegert blod

Jeg vet desverre alt for godt hvordan du har det. Vi har prøvd i et og et halvt år, og har mistet i 2 sa det siste året, denne gangen fikk jeg endelig positiv graviditetstest og begynte å blø dagen etterpå!!
Jeg er i dag 14 uker på vei, jeg har vært på ul 5 ganger, samt brukt doppler hos legen en gang. Jeg har testet mange HCG tester, og vært mer eller mindre 100% sikker på at jeg har mistet i nesten 12 uker i strekk. Hver gang jeg har fått en positiv nyhet, har jeg begynt å blø ikke mange dagene etter.
Sist skrekkopplevvelse jeg fikk var to dager etter at jeg hadde vært på ul i uke 12 og fått beskjed om at alt var bra, babyen så fin ut, målene var bra og hjertet og utvikling slik det skulle. Om kvelden to dager etterpå fikk jeg som et knivstikk i magen og mye friskt blod. Det økte utover natten, med litt krampelignende smerter (type blodet rant ned i toalettskålen!). Dagen etter var det tilbake til sykehuset på ultralyd igjen, og fikk der beskjed om at alt var bra med den lille. Det var nok en blodansamling som ble oppdaget på ultralyden 3 dager tidligere (uten at jeg fikk noe informasjon om den på det tidspunktet) som nå var borte, kommet ut. Dette er litt over en uke siden, og jeg har blødd på og av annenhver dag siden.
Jeg mistet også alt som var av symptomer plutselig i uke 8, så har opplevd den biten av bekymringer også.
Jeg er jo konstant redd for å begynne å blø igjen, alt som har med smerter i magen bekymrer meg, samtidlig som er jeg psykisk utslitt etter så mange uker med opp og nedturer. Men jeg har lært meg til å slappe av og tenker at om det går galt så er det noe som ikke er som det skal. Jeg ønsker heller å miste igjen enn å ende opp med et barn som har store skader. Ingen ting trives og gro i en stresset kropp :) Prøv å finn andre ting og konsentrer deg om, ender det i en SA er det ikke ment, og det er heller ikke noe du kan gjøre noe med. Sett deg små milpæler som ligger en til to uker fram i tid :) Det er lov å komme med utblåsninger her inne, men du må ta deg selv litt i nakkeskinnet også, og ikke tillat deg å stresse kroppen for mye.
Synes du skal få sjekket den blødningen din, så du får roet deg litt ned, men om du skal være uheldig å få like mange blødninger som jeg har hatt så kan du ikke få ultralyd hver gang.

Ønsker deg masse lykke til, håper alt går bra med deg!:) og at dette svangerskapet går bra for oss begge :)

Jeg syns dette høres ufarlig ut,men jeg skjønner veldig godt at du blir stresset og redd av det!
Siden du hadde blødningen i natt og det var klumper kan det være fordi blodet har ligget en stund før du gikk på do. Hadde du hatt en sa hadde du nok både kjent det og sett det, spesielt når du har kommet så langt. Da jeg hadde en sa i ca uke 5 hadde jeg riesmerter, så vil tro du hadde kjent det godt nå hvis det skulle vært en sa.

Fokuser på den friske babyen du så på ul på fredag!! Dette skal gå bra!

har begynt å blø litt friskt blod igjen ikveld....
tok inn en finger bare for å kjenne om eg kunne kjenne noe, da kjendte det ut som mormunnen var åpen...... det kom ut litt brunt gørr blod på fingeren.....

eg har ingen vondt men det kjem ut litt blod hele tiden......
skal inn på sykehuset imorgen kl.11........
forventer å ikke se noe der inne imorgen på UL......

trur det er borte..... har begynt å tenke slik at det sku være slik at det er noe galt så får det heller komme, enn at eg går helt ut og det ikke overlever allikavel....

Seriøst, du må bare slappe av altså, det er helt normalt å blø litt, har selv blødd litt 2 ganger dette svangerskapet og hvert å hørt hjertelyden etter det, har ikke krevd ul av den grunn, vil ikke ha innvendig ul siden jeg ikke vil rote så mye oppi der...
Jeg hadde en sa da jeg var 15 uker på vei sist, det var masse blod lenge og kjempevondt..

Tror du skal slappe av litt jeg, du gjør jo bare vondt verre... 

Pust ut

Back
Topp