trur du babyliten..

Finnsikkemer

Forumet er livet
kommer til å veie mye eller lite ved fødsel? :)

rundt 4kg. Småen var 3700 da han kom til. Jeg veide 4200 da jeg kom til verden og sambo var 3600 da han kom til verden, så det ligger an til en plugg :D

vesla var 3945. håper ikke noe større enn 4kg! kanskje sånn 3700? :)

rundt 4 kg, siden jenta mi hvar 4060 g når ho kom til verden :)

Da vesla ble født uke 38 var hun 3070.
Et sted mellom 3500-4000, kommer ann på hvilken uke det skjer :)
Barn nr 2. blir statistisk litt større enn barn nr 1 også ;)

Har ikke såå mye å si hvor tunge barna er, med mindre det er setefødsel fikk jeg fortalt da jeg var på fødselsvekt-estimering. Hodeomkretsen derimot, den er vistnok vesentlig, hehe. Så jeg håper på en unge med lite hode :P

vesla var 37cm rundt hodet..

rundt 4 kg!
Angelica kom 12 dager over termin og var 4150gram
Aron kom 6 dager før termin og var 3965 gram

Nå skal jeg jo bli satt igang to uker før termin så kanskje jeg får en baby mellom 3500 og 4000 gram

Emilie var 889g :P Jon var 3,2 og jeg var 2,3 hihi Så om jeg får gå til termin tipper jeg ca 3,5 hehe

Ca 3000-3200 Guttene mine var 3210 og 3208 :D jenta mi var 2730 <3 Ho vart fødd nesten 1 mnd for tidlig.. gutta nesten 2 uker før :)

Førstemann hadde 38 i hodeomkrets! Å han kom med nasa først :O jenta mi hadde 34 å minstemann 35 :) håper denne har 34/35 og!!

Håper på sånn normalvekt:s vill ikke ha for stor baby , da kommer jeg til å svime av. Men samboer er 187 så da kan jeg vel gjemme at den er liten!

husker di estimerte vesla dagen før termin.. 4,7 sa di.. hjeeelp.. var heldigvis bare 3945 :P

Har ikke såå mye å si hvor tunge barna er, med mindre det er setefødsel fikk jeg fortalt da jeg var på fødselsvekt-estimering. Hodeomkretsen derimot, den er vistnok vesentlig, hehe. Så jeg håper på en unge med lite hode :p

Samme har jeg hørt :)
Så har det vel litt å si hvordan mor ser ut.. Altså, mange små kvinner er jo trange i bekkenet :)
Jeg fødte mine i uke 40 å dem var 3690 og 3945, og begge 37 cm rundt hodet. Tror ikke jeg har klart å presse noe større unge ut :P

Hmm, vanskelig å si. Har jo ingen fra før å sammenligne med! Jeg var 2700 da jeg ble født (men er jo trilling så var stor til det å være!) og mannen min var litt over 3000. Håper den ikke blir så stor!

Mannen min prøver å skremme meg med å fortelle hvor enorm han var som baby, men han var visst ikke så stor når han ble født. Jeg var også rundt 3000, så jeg tror (håper) det blir en ganske gjennomsnittelig baby.

Hmm.. jeg var rundt 2700, sambo 3333, førstemann 3756 og andremann 3564. Hvis det blir jente tenker jeg mellom 3000-3500 og gutt 3500-4000.

Men det har ingen betydning uansett, VONDT er det jo; så om h*n veier en 3 eller 4 kilo vil jeg neppe ligge å tenke "hmm.. en kilo letter, så deilig" tihi :p

Husker ikke helt hodemålene på guttene, men mener det skilte bittelitt på de.

Back
Topp