Trur det har klikka for meg...

Lica76

Glad i forumet
Fleire enn meg som har en følelse i magen, som at det kjenner ut som babyen sparker???? Hadde ikkje sånn sist gang, skjønner ingenting. Har mange ganger om dagen, kjennes akkurat ut som ei luftboble som sprekker, eller eit lite dunk på en måte.. Vanskelig å forklare.. Ka kan det vere?? E jo alt for tidleg til babyspark liksom...

Mulig det er selve livmora. Ja babyspark kan det jo ikke være, hihi. Er jo foreløpig "bare" en tja, cellesekk med en fordypning i... Ikke akuratt store nøtta enda[;)]

Men jeg vet hva du mener for slik har jeg også kjent.

Ja, det var jo en god mulighet. LUft. Er du oppblåst? Det er jeg iallefall, ho ho![:'(]

Joda, rikelig med luft her ja[:-] Trudde eg va begynt å bli sprø her eg.. Kunne liksom ikkje ha regna så feil på datoen...[8|]

fantomspark er jo ikke uvanlig for flergangsfødende :)

ORIGINAL: Serine sin mamma

ORIGINAL: Lykkeliten^^

det viste jeg ikke[:)]

Joda er det :D vet om mange som har opplevd fantomspark lenge etter fødselen selv uten å være gravide på nytt :)

Jeg har til tider skikkelig lemus i magen, har aldri hatt det slikt før, vet liksom ikke helt hvordan jeg skal reagere.. om jeg skal bøye meg fram eller hva jeg skal[:D]

det viste jeg ikke[:)]

Joda er det :D vet om mange som har opplevd fantomspark lenge etter fødselen selv uten å være gravide på nytt :)

rett etter fødsel vet jeg det er normalt, for jeg hadde det ca 1 uke etter.. følte de hadde glemt noen der inne[:D]

Såpass ja.. Har eg aldri hørt om før 

lol ja - fantomspark hadde jeg også mye av. Og leamus i magen inntil ganske nylig - det er merkelig følelse det! Og ene gangen kom og gikk leamusen i magen i 8(!) dager[:-]

Heftig[8D]

Jeg hadde også sånne fantomspark, særlig på barsel!
Nå kjenner jeg at det foregår saker og ting, men det føles som luft + at det strekker litt i livmora på en måte.. Synes utrolig nok det er deilig å kjenne på symptomer jeg! Men spør meg igjen når kvalmen setter inn.. [:'(]

Jeg kjenner også mye av disse "boblene"!!! [8|] Selv etter jeg begynte å blø (og mest sannsynlig hadde spontanabort) på fredag. Rare greier...[8|]

jeg kjennner bare at jeg har utrulig mye luft i magen og det minner meg om når man kjenner første sparkene ( boblene som sprekker) men er helt utrulig:)

Veldig godt at det ikkje e berre meg i alle fall[:D]

Back
Topp