Trur dåkker den bi å passe?

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Må strekke litt tel babyen gler mæ tel å få vite kjønne, så æ veit kordan farga æ ska fokusere på før nu bi d liksom litt av kvært:)
 

Vedlegg

  • 1451418345415.jpg
    1451418345415.jpg
    43,9 KB · Visninger: 130
ååh, så nydelig <3 du er heldig som kan strikke :)
 
ååh, så nydelig <3 du er heldig som kan strikke :)

D e lett å lære:) æ har bære holdt på i et par år. Å har lært mæ alt sjøl me youtube. Kjæmpekos å lage no tel ongan sjøl. Æ spøke me at æ har strekka så mye under prosessen me å bi gravid, at vi træng bære kjøpe litt strømpebukse å bodya:)
 
D e lett å lære:) æ har bære holdt på i et par år. Å har lært mæ alt sjøl me youtube. Kjæmpekos å lage no tel ongan sjøl. Æ spøke me at æ har strekka så mye under prosessen me å bi gravid, at vi træng bære kjøpe litt strømpebukse å bodya:)
jeg får ikke til å strikke uansett hva jeg gjør. jeg er venstrehendt, så å se på videoer er bare "vranglære" i hodet mitt :p bah!
 
Da har æ desverre ikkje no råd tel dæ. Før æ e høyrehendt:)
hehe. ingen fare :) Fler som har "gitt meg opp" i oppveksten ift å lære meg det :p jeg får holde meg til symaskina! *ler*
 
men jeg syns du er råflink! legg gjerne ut bilder av flere ting du har strikket! jeg blir så mektig imponert over de som har den evnen :D
 
jeg får ikke til å strikke uansett hva jeg gjør. jeg er venstrehendt, så å se på videoer er bare "vranglære" i hodet mitt :p bah!
Søk på left hand knitting eller noe sånt:)
 
Her bi nok ikkje banyen å fryse:) d her e ikkje alt en gang. Men så har æ jo venta ganske længe på den babyen her. Å d bi nok meir før den e her... i str som passe før høst/vintern.
 

Vedlegg

  • 1451730541335.jpg
    1451730541335.jpg
    72,1 KB · Visninger: 15
hehe. ingen fare :) Fler som har "gitt meg opp" i oppveksten ift å lære meg det :p jeg får holde meg til symaskina! *ler*
Jeg er også venstrehendt og hadde problemer i starten når de skulle lære meg å strikke, for mamma mente at jeg måtte strikke på en annen måte siden jeg er venstrehendt.. Men jeg strikker akkurat likt som alle andre :) Var læreren min på barneskolen som lærte meg til slutt etter mange sinte tårer hjemme :p mitt tips er da å prøve å strikke akkurat som alle andre :)
 
Back
Topp