Trump mot seier

Er på ingen måte overrasket. Og synes det sier mye om det amerikanske folket.

Fordi jeg er uvitende om hva slags konsekvenser dette kan få, er jeg foreløpig rolig. Men når det er sagt, jeg har hørt ymse uttalelser den mannen har kommet med og jeg liker de ikke..

Egentlig ikke overrasket men spent på hvordan de neste 4 årene blir.

Håper de har en rød dummy knapp som de plasserer i det Hvitehus før han tar over makta...

Slik det ser ut etter valgkampen, så er dette en blemme. Men man vet jo aldri, kanskje tar han det seriøst og overrasker alle. Det er jeg mest spent på!

Jeg tenker at jeg er veldig takknemlig for at jeg bor i Norge og hjertet mitt blør for alle Trump har vist sitt hat mot. Tenker HERREGUD hvordan skal det her gå!! Også tenker jeg at de tankene amerikanerne har (altså de som ikke stemte trump), er nok minst 10 gang forsterket med mine og mange fryktelig sprø; trump må nok ha et usedvanlig godt sikkerhetsteam rundt seg.

Lurer på hvor lang tid det tar før noen forsøker å knerte han.. Er det mulig?? Moderne mennesker i 2016 liksom? Forstår hva Trump mener når han sier at USA er full av korrupsjon :p

What the duck?! O.o skal sies at jeg ikke har engasjert meg så veldig, men jeg har da fått med meg noe.

Back
Topp