Trumf, Æ og Coop

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
R

RoseBusk

Guest
Har du Trumf kort? Hvor mye penger har du på "bok" akkurat nå?
Har du Coop kort? Hvor mye fikk du i utbytte nå?
Har du Æ appen? Hvor mye har du spart siden du begynte med Æ?

Jeg har 2800 kr på Trumf akkurat nå. Ikke tatt ut penger på den på ett år ca. På Coop utbyttet fikk jeg 80 kroner nå. Hurra!! :P På Æ appen har jeg spart 4286 kr siden jeg lastet ned appen. Fikk den samme dag som den ble lansert.

Har alle 3. Har vel en tusenlapp på trumf, pleier ta ut til ferien.
Husker ikke hvor mye jeg har på coop.

Hva man har spart med Æ er litt bullshit.
Greit at feks rabatten du får med topp 10 og på frukt og grønt kommer med, men om de selger ut ting til halv pris pga dato, så kommer det opp som noe man har spart også, syns det gir et feilt bilde. Blir litt som om de andre skulle selge datovarer til full pris men med 50% bonus sånn at man føler man får mer utbytte.

Har 683kr på Trumf. Har tatt ut penger derfra flere ganger. På Æ har jeg spart 817kr(startet i januar 2017). Handler så og si ikke på Rema lenger :)

Har alle tre.
På trumf er det rundt 600 nå, tar det ut med ujevne mellomrom. På coop er jeg ikke helt sikker, har ikke sjekket.
På Æ har jeg spart 1700.

Trumf har jeg 41 kr.
Coop har jeg 152 kr,
æ appen bruker jeg ikke. Vi pleier å ta ut en gang i året.

Coop hadde vi noen tusen på. Trumf tar jeg ut noen ganger i året, blir ihvertfall over en tusenlapp der og. Æ har jeg ikke, da vi sjeldent handler på rema.

Har alle tre, på trumf har jeg ca 1000 nå (har tatt ut fra den flere ganger siden jeg fikk den)

Coop ca 80kr ( har også tatt ut noen ganger de siste årene)

Og på æ har jeg spart ca 2000kr ifølge appen. Lastet ned den kort tid etter den kom.

Jeg foretrekker trumf og æ siden det knyttes automatisk opp til kortet, har lastet ned appen til coop så jeg har medlemskortet der men synes likevell det er rimelig tungvindt. Har glemt å registrere det drit mange ganger!

Trumf; 30 kr
Coop; 0 kr (tok ut 2400 kr forrige uke)
Æ; Spart 373 kr (av 12.500..) Handler ikke så ofte på Rema lengre

Har kun trumf og der er ca 2500, de skal taes ut i juni i forbindelse med dåp

Har alle tre.

Har rundt 1500 på coop, men handler ikke der så mye.

Omtrent det samme på trumf tror jeg.

Planen er å ta ut og bruke på ferien til sommeren.

Har spart ca 2500 på Æ siden den kom. Er der vi handler mest. Men vi handler jo begge to, så sånn sett har vi "spart" mer tilsammen.

Har du Trumf kort? Hvor mye penger har du på "bok" akkurat nå?
Har du Coop kort? Hvor mye fikk du i utbytte nå?
Har du Æ appen? Hvor mye har du spart siden du begynte med Æ?

Jeg har 2800 kr på Trumf akkurat nå. Ikke tatt ut penger på den på ett år ca. På Coop utbyttet fikk jeg 80 kroner nå. Hurra!! :p På Æ appen har jeg spart 4286 kr siden jeg lastet ned appen. Fikk den samme dag som den ble lansert.

Takk der motiverte du meg å registere meg på æ har de to andre ifra før

Måtte jo inn å sjekke nå da

Æ: har ikke - handler aldri på rema
Trumf: 988,-
Coop: 7595,-

Har trumf. Handler ikke på Coop eller tema 1000. Akkurat nå har jeg i overkant av 2000 kr på trumf kontoen.

Har kun coop. Der ligger det vel nærmere 8000kr. Vi har ikke rørt pengene siden vi skaffet oss medlemskapet i 2013.

På trumf har jeg rundt 800,-
Coop kjøpeutbytte for 2018 ble ca 1500,- Har rundt 25000 der totalt
På Æ har jeg spart 2877siden den ble lansert.

Har alle tre. Handler sjeldent på Rema, så der vet jeg ikke.
Trumf konverteres fortløpende til Eurobonuspoeng som vi reiser for, så det står aldri mye penger der.
Coop har vi hatt i mange år, og aldri tatt ut. Står en del tusen der.

Back
Topp