Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
uff... vet hvordan du har det. Det er ikke godt i det hele tatt. Jeg knaska ibux etter at jeg trakk en av mine (alle mine 4 er borte, men var bare 1 som var ordentlig vond), men da var jeg ikke gravid da...
Har du prøvd Pinex eller Pinex forte? kanskje det hjelper mer?
God bedring! Prøv å slapp av mest mulig også, så gjør det mindre vondt.
så lenge røttene var rette kunne han gjøre det hadde bilder av roten fra før får jo ikke ta paralgin eller noe så det var opp til meg.. men gidder ikke bruke 1500 ,- ekstra på og fylle igjen nå trakk dne og må takle den smerten som føler øver meg til fødslen jeg!!!
jeg opererte ut en tann for to mnd siden jeg og, det var blitt betennelse.. fikk max dose bedøvelse, men den tok ikke, det var et helvete!!!! fytti grisen så vondt. men det var deilig å bli ferdig med det[:)] trøst deg med at det går fort over...
Auda..! Min tannlege NEKTER å fjerne de jævla visdomstennene mine.. MÅ vente til etter fødselen.. Gjett at jeg var sint.. Da må jeg plutselig betale full pris.. *banne*
Var det i overkjeven eller i underkjeven? Hvis det var i ukj skyll godt med en engangssprøyte med saltvann/eller vanlig vann for den sakskyld, etter hvert måltid, så gror det fortere. Da blir ingen matrester liggende å irritere alveolen(der tannen engang var). Paracet vil nok virke bedre i morgen, hvis det er noen trøst?[;)]