Truende sa

Sumsum

Glad i forumet
Himmelbarn
Junibollene 2023
Julibarna2024☀️
Har hatt 2 episoder med sterke smerter idag, og begynte å blø nå nettopp:( 5+5 idag.. noen som vet hvor jeg kan henvende meg, fødepol eller fastlege? Har ikke tilgang til ul eller gyn her jeg bor.. har fått henvisning til TUL på fødepol men ikke fått time enda.. ingen som tok telefonen dær nå i allefall. Hadde så god følelse denne gangen, men ser ikke ut til at det går veien desverre. Blir sa/ma nr 5 med et fullført svangerskap innimellom..:Heartred

Har hatt 2 episoder med sterke smerter idag, og begynte å blø nå nettopp:( 5+5 idag.. noen som vet hvor jeg kan henvende meg, fødepol eller fastlege? Har ikke tilgang til ul eller gyn her jeg bor.. har fått henvisning til TUL på fødepol men ikke fått time enda.. ingen som tok telefonen dær nå i allefall. Hadde så god følelse denne gangen, men ser ikke ut til at det går veien desverre. Blir sa/ma nr 5 med et fullført svangerskap innimellom..:Heartred

Har ikke svar på spørsmålet ditt, men ønsker deg alt godt, og at det likevell går veien for deg:Heartred

Å..kjære deg.. så vondt. :sorry: Håper frøet klorer seg fast likevel. Regner med at du har fått utredning etter å ha mistet så mye..?
Bruker du støttemedisiner nå?

Det er dessverre som regel ikke så mye hjelp å få på fødepoliklinikken eller gynekologisk poliklinikk. Det vanligste er å måle hCG to ganger med 48 timers mellomrom, og så følge den helt til den er tilbake på 0. I enkelte tilfeller klarer ikke kroppen kvitte seg med alt, og da kan fastlegen henvise slik at man får hjelp til å få ut alt. Det er, dessverre, så vanlig med spontanaborter så tidlig, at sykehusene ikke har kapasitet på poliklinikkene til å ta inn alle. Utrolig trist å lese, og så urettferdig at du har vært gjennom dette så mange ganger. Sender deg en god klem. Håper du har god støtte rundt deg.

Å..kjære deg.. så vondt. :sorry: Håper frøet klorer seg fast likevel. Regner med at du har fått utredning etter å ha mistet så mye..?
Bruker du støttemedisiner nå?
Har undersøkt livmor/eggstokker og tatt blodprøver i utredning for endel år siden. Ikke noe galt å finne. Fikk ei fin jente etter det og ikke prøvd på nr 2 før nå..:Heartred startet opp med fragmin blodfortynnende rett etter positiv test.

Så vondt å lese :sorry: håper du har noen rundt deg å støtte deg på:Heartred og håper spiren klorer seg fast til tross for dette. Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt, men føler sterkt med deg

Dere er så snille og støttende alle sammen:Heartred
Hadde trua spesielt siden hcg har steget så fint, siste blodprøve for to dager siden. Skal få tatt ny imorgen, men med slike smerter og blødning så har jeg allerede gitt opp egentlig:sad010

Dere er så snille og støttende alle sammen:Heartred
Hadde trua spesielt siden hcg har steget så fint, siste blodprøve for to dager siden. Skal få tatt ny imorgen, men med slike smerter og blødning så har jeg allerede gitt opp egentlig:sad010
Krysser alt jeg har for deg og spiren :Heartred

Oppdatering: sluttet å blø stortsett med en gang igår, var egentlig ikke mange dråpene. Formen er grei, bortsett fra 1 episode til inatt med sterke smerter, de har alle gått over etter noen minutter. Kan det være exu, blæremola? Skjønner ikke så mye nå:confused013
Men skal ta hcg prøver idag og over helgen, og har time på gynpol på mandag. Blir interessant å se hva de finner.

Oppdatering: sluttet å blø stortsett med en gang igår, var egentlig ikke mange dråpene. Formen er grei, bortsett fra 1 episode til inatt med sterke smerter, de har alle gått over etter noen minutter. Kan det være exu, blæremola? Skjønner ikke så mye nå:confused013
Men skal ta hcg prøver idag og over helgen, og har time på gynpol på mandag. Blir interessant å se hva de finner.

Hvordan går det med deg i dag?:Heartred Håper du klarer å slappe av så godt det lar seg gjøre i denne situasjonen:shy: håper og tror dette vil gå bra!

Hvordan går det med deg i dag?:Heartred Håper du klarer å slappe av så godt det lar seg gjøre i denne situasjonen:shy: håper og tror dette vil gå bra!
Det går greit, ser frem til å forhåpentligvis få svar imorgen. Har hatt 2 spotblødninger til, en igår og en idag. Kommer et par te-skjeer også stopper det opp med en gang igjen:banghead: synes hele greia er så rar:( takk for omtanke:Heartred

Det går greit, ser frem til å forhåpentligvis få svar imorgen. Har hatt 2 spotblødninger til, en igår og en idag. Kommer et par te-skjeer også stopper det opp med en gang igjen:banghead: synes hele greia er så rar:( takk for omtanke:Heartred

Krysser armer og ben for deg!

Ååh, vet så godt hvordan det er❤️ Er i samme båten som deg nå, men har ikke hatt noen smerter, bare blødninger til og fra. Bestilte meg privat TUL så jeg får forhåpentligvis svar i morgen. Krysser fingrene for deg også❤️

Ååh, vet så godt hvordan det er❤️ Er i samme båten som deg nå, men har ikke hatt noen smerter, bare blødninger til og fra. Bestilte meg privat TUL så jeg får forhåpentligvis svar i morgen. Krysser fingrene for deg også❤️
Så fint at du fikk privat TUL, er ikke en god følelse å ikke vite. Hadde vært bedre om man fikk klare signaler fra kroppen, selv om jeg tror du har bedre odds enn meg. Ingen smerter er et bra tegn:Heartred masse lykke til, så får vi oppdatere her imorgen!

Ultralyd viste foster med hjerteaktivitet:Heartred men også en stor blodansamling i livmor som har gitt meg de voldsomme smertene:sad010 den trykker også fosteret nedover i "bunnen" av livmor. De kunne ikke si hvordan dette går, men vil få tett oppfølging framover.

Ultralyd viste foster med hjerteaktivitet:Heartred men også en stor blodansamling i livmor som har gitt meg de voldsomme smertene:sad010 den trykker også fosteret nedover i "bunnen" av livmor. De kunne ikke si hvordan dette går, men vil få tett oppfølging framover.

Åå, håper ting ordner seg!❤️
Vet de hva den blodansamlingen kan være? Har ikke hørt om det før tror jeg..

Ååh, håper det ordner seg! Så bra at du får ekstra oppfølging❤️ Her viste det seg en sprellende reke på TUL i dag, blødningen kom av et hematom. Gynekologen mistenkte at det hadde vært tvillinger.

Åå, håper ting ordner seg!❤️
Vet de hva den blodansamlingen kan være? Har ikke hørt om det før tror jeg..
De sa ikke hva det kom av, men tror det er det samme som hematom. Må bare vente å se hva som skjer med lille:Heartred

Back
Topp