Truende abort

Spiren2022

Andre møte med forumet
Jeg fikk en stor blødning og magesmerter på onsdag, snakket med legevakten og fikk komme opp på UL på sykehuset. Der fikk jeg se et bankende hjerte, men med noe langsom hjerteaksjon i følge legen. Var ca 7 uker da.
Jeg reagerte selv på at hjertet slo litt saktere en det skulle ha gjort.
Blødningen er stoppet, har fortsatt murring i magen.
Legen skriver at vurderingen er truende abort.
Hun hørtes ikke så veldig optimistisk ut. Legen Snakket om hva jeg skulle gjøre dersom blødningen kom og dette ble en SA. At jeg skulle ta det med ro hjemme ved blødning,
Ellers kunne jeg bare gå på jobb som normalt.

Skal på ny UL tirsdag.!

Noen som har hatt det lignende ?
Og at det har gått bra?

Har hatt SA i september og i MA nå i februar.
Veldig nervøs! :sour:

"The accepted lowest beats per minute for a normal heart rate are:

If the fetal heart rate is lower than these limits during the first 7 weeks, the risk of miscarriage is seen to increase. It is possible that a slow fetal heart rate in the first trimester is only temporary. Known as transient bradycardia, it can occur when a transvaginal ultrasound creates excessive pressure in the uterus and temporarily slows the heart rate."

https://www.verywellfamily.com/slow-fetal-heart-rate-first-trimester-2371254

Håper det er ufarlig ❤

Uff! Så leit. Har ingen erfaring med dette. Men sender deg varme tanker. Så lenge hjertet slår, er det håp:Heartpink

Bra hjertet slår:Heartbigred Sender en klem og håper det går bra:Heartbigred

Krysser fingrene for at det går bra:Heartbigreddet er håp når hjertet slår ❤️

"The accepted lowest beats per minute for a normal heart rate are:

If the fetal heart rate is lower than these limits during the first 7 weeks, the risk of miscarriage is seen to increase. It is possible that a slow fetal heart rate in the first trimester is only temporary. Known as transient bradycardia, it can occur when a transvaginal ultrasound creates excessive pressure in the uterus and temporarily slows the heart rate."

https://www.verywellfamily.com/slow-fetal-heart-rate-first-trimester-2371254

Håper det er ufarlig ❤
Takk for info! :Heartred

Jeg fikk en stor blødning og magesmerter på onsdag, snakket med legevakten og fikk komme opp på UL på sykehuset. Der fikk jeg se et bankende hjerte, men med noe langsom hjerteaksjon i følge legen. Var ca 7 uker da.
Jeg reagerte selv på at hjertet slo litt saktere en det skulle ha gjort.
Blødningen er stoppet, har fortsatt murring i magen.
Legen skriver at vurderingen er truende abort.
Hun hørtes ikke så veldig optimistisk ut. Legen Snakket om hva jeg skulle gjøre dersom blødningen kom og dette ble en SA. At jeg skulle ta det med ro hjemme ved blødning,
Ellers kunne jeg bare gå på jobb som normalt.

Skal på ny UL tirsdag.!

Noen som har hatt det lignende ?
Og at det har gått bra?

Har hatt SA i september og i MA nå i februar.
Veldig nervøs! :sour:

Føler med deg ❤️ Hatt SA tidligere selv og blør nå igjen, men bare med moderate smerter, så er veldig nervøs. Har ikke vært på UL ennå.

Positivt at hjertet slår, har troen på at det går bra for deg :happy:

Back
Topp