Truende abort

Shiry

Betatt av forumet
Da sitter jeg å venter utålmodig på legetime om 3 timer. Hatt ei helg med mye vondt og store blødninger og etter telefonkontakt med legevakta på søndag blei det til at jeg bare skulle kontakte gynekologen min. Der har jeg fått time idag. Legevakta så ikke helt poenget med at jeg skulle komme inn da jeg jo igrunn hadde gått gjennom dette noen ganger før.

Jeg har heldigvis en snill gynekolog som tar meg inn fort når sånne ting skjer. Men jeg må si jeg vil bli veldig overraska hvis jeg ikveld kan si at jeg fortsatt er gravid. Selv om jeg håper på det beste så er dette veldig likt tidligere spontanborter...

Uff :/ krysser alt som krysses kan XxX!

Huff høres jo ikke bra ut :-) Krysser fingerene for et hjerte som fortsatt banker. Har du vært gjennom dette mange ganger?

Huff høres jo ikke bra ut :) Krysser fingerene for et hjerte som fortsatt banker. Har du vært gjennom dette mange ganger?

Jeg har hatt 3 fra før, 2 mellom uke 5-10 og en etter uke 10.

Neeei :/ Krysser fingrene for at alt er bra!!

Ååååånei, så skummelt :( håper og krysser alt jeg har for at dette går bra! Sender en kjempestor klem, håper du slipper å igjennom dette igjen nå <3

Å huff :( :( Krysser alt jeg eier og har for at det går bra denne gangen.. Lykke til! <3

å huff.. så trasig.. krysser virkelig alt jeg har for at vi får en gladmelding fra deg idag! sender en trøsteklem <3

Back
Topp