True blood

surgodis

Forelsket i forumet
Er nesten ferdig med bok 2 på norsk.Venter på bok 3. Flere er vistnok ikke kommet på norsk[:(]
Men noen som vet om hvor mange bøker som er kommet ut i serien?
Så første episode på torsdag på nrk 3 å vil se mer NÅ!Så noen som vet om serien er kommet ut på dvd?

Hvor mange bøker? Jeg har 9, tror jeg det er, i bokhyllen her. På engelsk da, vet ingen ting om når de eventuelt kommer på norsk.
Jeg laster serien ned på nettet og der er sesong 2 ferdig.

Serien er bare basert på bøkene, så det er mye som er annerledes.
Jeg synes faktisk serien er bedre, bøkene blir litt for "husmorlektyre" for meg, men for all del de var lettleste og fin tidtrøyte.[:)]

Jeg går og venter bok 10 i posten når som helst nå [:D] skulle komme i oktober, men jeg husker ikke datoen. Så siden jeg bare vet at den skal komme nå snart, så blir det en liten overraskelse den dagen boka kommer! Har den på pre-order på amazon. [:)]

Hvis du bare har lest bok 1 og 2 så har du mye godt i vente! De "midterste" bøkene er nemlig noen av mine favoritter [:D]

[hr]

Jeg måtte bare gå inn og sjekke likevel... [8D]
Bok 10 ble sendt for to dager siden, så da er den snart her! [:D]

Flott flott flott med mange bøker[:)] Må vel gå over på engelsk vil æ tru. Kan ikke sitte å vente i flere år på at de kommer på norsk.

Så de e ikke kommet på dvd enda? Vil se alt sånn no med en gang!!!!

1. sesong skal være ute på dvd, sesong 2 er akkurat bltt ferdig så den er nok on noen mnd

Back
Topp