Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bitzyh
True blood er en serie som går. Handler om sookie stackehouse som er en telepat og en bunsh med vampyrer og andre "fantasi monstre".. Kjærlighet og problemer, spenning, mord.. Vil si at det er en av de "nyeste" seriene som faktisk er morsom å følge med på..! Ble veldig overrasket over bra serien viste seg å være![8D]
Holder på med 3. boka i bokserien nå og må si at jeg er litt hektet på boka og selv om den ikke er helt 100% identisk med serien. Veldig veldig flink forfatter!!
ORIGINAL: Thomas toget
True Blood er en tv-serie laget av HBO (Enturorage, Band of Brothers, Flight of the Conchords etc). Den er nå kommet i to sesonger, og handler om et samfunn der vampyrer og mennesker bor side om side, og de problemene som følger av det (i og med vampyrer liker menneskeblod)... jeg har sett litt på serien de siste dagene, og syntes det virker ganske kult.
Den begynner på NRK 3 i dag, og går ellers på canal pluss (sesong to). [:D]
ORIGINAL: Tryll
ORIGINAL: [Frk.K]
Den er HELT fantastisk,ABSOLUTT å anbefale..kan ikke få rost den nok,ELSKER DEEEEEN !!!
jiipii[:D]å den begynner i kveld???første episode i kveld?? regner med du har lasta ned episodene fra nettet da siden du har sett;)?
Den er HELT fantastisk,ABSOLUTT å anbefale..kan ikke få rost den nok,ELSKER DEEEEEN !!!
jiipii[:D]å den begynner i kveld???første episode i kveld?? regner med du har lasta ned episodene fra nettet da siden du har sett;)?
Hehe den begynner ikveld ja,på super...=)
Ja jeg har sett begge sesongene,og ...det er så forbanna bra..du kommer til å elske den !!!
Jeg spiser trusa mi om jeg ikke har rett..
Ja jeg har sett begge sesongene,og ...det er så forbanna bra..du kommer til å elske den !!!
[:D][:D][:D]eg tar deg på ordet hihihhi!!!*glede meg te senere*
[:D][:D][:D]eg tar deg på ordet hihihhi!!!*glede meg te senere*
Og ikke en ren,den som er brukt..HHAA [:D]