MiLfYwAy Gift med forumet 15 Jan 2011 #1 Har hun slettet seg? http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23269473&mpage=1
MiLfYwAy Gift med forumet 15 Jan 2011 #2 ORIGINAL: Fjollebolle Såg det samme jeg også for 5 min siden... kommer sikkert igjen [8D] Håper det!
R Regan Forumet er livet 15 Jan 2011 #4 For meg er du godhjerta, men var blitt vant med trudeellerei....egentlig.... Men uansett!!! Ikke forsvinn helt fra oss[:)]
For meg er du godhjerta, men var blitt vant med trudeellerei....egentlig.... Men uansett!!! Ikke forsvinn helt fra oss[:)]
4xS Forumet er livet VIP 15 Jan 2011 #6 ORIGINAL: Regan For meg er du godhjerta, men var blitt vant med trudeellerei....egentlig.... Men uansett!!! Ikke forsvinn helt fra oss[:)]
ORIGINAL: Regan For meg er du godhjerta, men var blitt vant med trudeellerei....egentlig.... Men uansett!!! Ikke forsvinn helt fra oss[:)]
AnaBanana Gift med forumet 15 Jan 2011 #7 ORIGINAL: Godhjerta ORIGINAL: AnaBanana Var du på aug09 en gang i tiden? Nei, april 06 - men har for det meste holdt meg her på generell. Da blander jeg deg med en annen godhjerta som mistet. Men glad du ikke er borte, for liker deg også [:D]
ORIGINAL: Godhjerta ORIGINAL: AnaBanana Var du på aug09 en gang i tiden? Nei, april 06 - men har for det meste holdt meg her på generell. Da blander jeg deg med en annen godhjerta som mistet. Men glad du ikke er borte, for liker deg også [:D]
M mammatileijente Forumet er livet VIP 15 Jan 2011 #8 Godt du er her da[:)] Men hvem var det som var død? Som det ble snakket om i den andre tråden..
MiLfYwAy Gift med forumet 15 Jan 2011 #9 ORIGINAL: Godhjerta Hei, ja jeg bare slettet profilen min, fordi det var noe tull med instillingene. Så jeg er her for det... Bruker det gamle nicket mitt inntil videre. Phu[:D]
ORIGINAL: Godhjerta Hei, ja jeg bare slettet profilen min, fordi det var noe tull med instillingene. Så jeg er her for det... Bruker det gamle nicket mitt inntil videre. Phu[:D]
© ©Smartass Forumet er livet 16 Jan 2011 #10 Duuuu, er du hun som hele tiden sendte inn meldinger på mess-tv?[:-][:D]