H...... halsbrann altså
Har ikke vært plaga med det hittil i svangerskapet så hvorfor no liksom
Tips og råd?

Har ikke vært plaga med det hittil i svangerskapet så hvorfor no liksom

Tips og råd?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Utrolig slitsomt, men bedre enn alternativet! Tar også Gaviscon tyggetabletter Prøv å bytt til Novaluzid, ble en ny hverdag for meg etter at jeg bytta over [emoji6]Jeg må sitte å soveUtrolig slitsomt, men bedre enn alternativet! Tar også Gaviscon tyggetabletter
![]()
Halsbrann er så kjipt!! :-( Jeg tar Titralec, tyggetabletter som funker med en gang![]()
Fått beskjed på apoteket at titralac ikke er anbefalt for gravide, medmindre enn har fått beskjed av lege at det er ok (skal visst ikke være så farlig så sent i svangerskapet). (Stod på apoteket og bad om hjelp mens tårene trillet, halsbrann+halsbetennelse [emoji57]).Kjøpte meg titralec i dag-heilt desperat. Av andre ting som fungerer for meg så er spearmint tyggis og farris favorittar! Eit glass med vatn blanda med 1ts natron gjer og susen,men smaka drit
Fått beskjed på apoteket at titralac ikke er anbefalt for gravide, medmindre enn har fått beskjed av lege at det er ok (skal visst ikke være så farlig så sent i svangerskapet). (Stod på apoteket og bad om hjelp mens tårene trillet, halsbrann+halsbetennelse [emoji57]).
Syykt lei av tyggetabletter så håpte å få noe annet. Link (tyggegummi) og flytende gaviscon er iallefall alternativer til den evinnelige tygginga av brusetabletter. Godt med litt avveksling synes eg [emoji4] ikke at det virker sååååå godt, men greit nok, og så må eg visst bare lære å tåle dette litt. Små måltider og heller spise ofte.