Trudde jeg skulle føde i januar..

Så utrolig trist og urettferdig. De varmeste klemmer til dere<3
 
Å nei :( Dette var utrolig trist å lese !! Jeg kondolerer ❤️❤️
 
Huff så trist :( sender en klem <3
 
Guttene mine ble født 22 oktober, men døde dessverre fra oss ett døgn senere :( de var begge veldig lungesyke etter flere uker inne i magen uten noe særlig fostervann.. Jeg fikk også en kraftig infeksjon som er grunnen til at fødselen startet, og de trur at det fikk også babyene våres. De prøvde alt de kunne for å redde de, men det gikk dessverre ikke :(
Så ufattelig trist :( Kondolerer så mye <3 Håper dere får god støtte i den vanskelige tiden
 
Huff så trist å lese. Sender dere mange varme tanker og klemmer i denne forferdelige tiden. Ta godt vare på hverandre
 
Så ufattelig trist og urettferdig... Kondolerer så mye.. Håper du/dere blir godt ivaretatt denne tunge tiden, varme tanker og klemmer til deg :Heartred:Heartred
 
Nei, det var veldig trist å høre. Kondolerer. håper dere har det bra opp i alt. Uff vet ikke hva jeg skal si...
 
Utrolig leit, dette kan jo nesten ikke være til å bære. Håper dere blir fulgt godt opp og får den støtten dere trenger.
 
Forferdelig trist å lese. Ord blir meningsløse :( Kondolerer så mye <3 Ta vare på hverandre <3
 
Back
Topp