Tross blødninger...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
...som har pågått i 16 dager, og økte på i går og i natt. Tross menssmerter og ryggsekk...

...så viste ul idag at lillebrøster er blitt 1.8 cm og padler rundt med de små luffene sine som bare det. :rolleyes:

ImageUploadedByBV Forum1441984167.067281.jpg

Jeg har et hematom (hva er det?) på livmorhalsen som blødningen kommer fra. Men ingenting som påvirker livmoren og mini. :D

NÅ må jeg prøve å senke skuldrene litt og forsøke å glede meg over at det faktisk ser ut til at dette kommer til å gå bra mot alle odds. :)

En hematom er en slags blåmerke, som du har på livmora. Og det blør av, da det vel ellers ikke har noe sted å gå hen, siden det er på livmora. :) Men sååååååååå bra at den lille paddler rundt og er fornøyd. :) Ta det med ro og pass på deg!

Ryggsekk...haha, skulle stå ryggVERK. Pokkers autocorrect :p

En hematom er en slags blåmerke, som du har på livmora. Og det blør av, da det vel ellers ikke har noe sted å gå hen, siden det er på livmora. :) Men sååååååååå bra at den lille paddler rundt og er fornøyd. :) Ta det med ro og pass på deg!
Takk for info. :) Håper bare det får blødd seg ferdig/går tomt snart. Så jeg kan slappe helt av. :)

Vanskelig å ta det med ro med en 3-åring og jobb, men forsøker iallfall. :)

Takk for info. :) Håper bare det får blødd seg ferdig/går tomt snart. Så jeg kan slappe helt av. :)

Vanskelig å ta det med ro med en 3-åring og jobb, men forsøker iallfall. :)

Det vet jeg alt om, har en veldig aktiv 2 åring. :D Hun kjenner ikke til å slappe av og ta det med ro heller. Ta det med ro så godt du kan, da. :) Når du merker at du blir for sliten, så sett deg ned (vi har en barnegrind i døra, den får hun jo opp, men vi teiper den igjen, så hun ikke løper ut hele tiden).

Det vet jeg alt om, har en veldig aktiv 2 åring. :D Hun kjenner ikke til å slappe av og ta det med ro heller. Ta det med ro så godt du kan, da. :) Når du merker at du blir for sliten, så sett deg ned (vi har en barnegrind i døra, den får hun jo opp, men vi teiper den igjen, så hun ikke løper ut hele tiden).
Har heldigvis blitt 40% sykemeldt nå. Ble for tøft å løpe etter unger i 8 timer på jobb, for så å gjøre det hjemme. Hjelper godt på å hvile et par timer ekstra om morran etter at vesla er levert og før jobb. :)

Ungen liker å leke lege, da må jeg være pasient og ligge på sofaen. Veldig kjekt. :p

Så moro:) ett hematom er rett og slett en blodoppsamling:)

Gratulerer så mye. :-)
Skal det følges opp med kontroll?

Fantastisk nyhet.

Gratulerer så mye. :-)
Skal det følges opp med kontroll?
Nei, det er ikke satt opp noe. Og ifølge min fastlege er første time hos jordmor i uke 24 når man er andregangs. :eek:

Men jeg blir å ringe jordmorsenteret når jeg er i uke 12 for å be om tettere oppfølging. Føler behov for det, ikke minst for psyken.

Men jeg skulle bare ringe til gynekologen om blødningene tok seg opp igjen, der får jeg alltid komme inn på dagen. :)

...som har pågått i 16 dager, og økte på i går og i natt. Tross menssmerter og ryggsekk...

...så viste ul idag at lillebrøster er blitt 1.8 cm og padler rundt med de små luffene sine som bare det. :rolleyes:

Vis vedlegget 135472

Jeg har et hematom (hva er det?) på livmorhalsen som blødningen kommer fra. Men ingenting som påvirker livmoren og mini. :D

NÅ må jeg prøve å senke skuldrene litt og forsøke å glede meg over at det faktisk ser ut til at dette kommer til å gå bra mot alle odds. :)
Åååå så fin mini :-) Det er så koselig med første kontrollen hvor man ser liv <3 Gratulerer :-)

Åååå så fin mini :-) Det er så koselig med første kontrollen hvor man ser liv <3 Gratulerer :-)
Takk :)

Vi så liv for to uker siden også. Men først nå så det ut som en slags baby. Sist så det ut som ei reke :P

Back
Topp